|
|
|
|
|
|
צמיד שנופל מהיד< |
נושא התלונה: |
יום שני 26 מרץ 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
מורד הגיא 100 קניון לב כרמיאל |
כתובת: |
כרמיאל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני קיבלתי מתנה מבעלי צמיד יהלומים ( מרשת רויאלטי ) יש לציין יפה מאוד , אך לצערי הסוגר שלו מקולקל ( הוא נפל מהיד 3 פעמים - נפתח לבד ) .
פניתי לחנות והצמיד נשלח לתיקון - שלקח חודש ימים , לאחר שהצמיד הוחזר הסוגרן נפתח שוב פעם ובפעם האחרונה נפל מידי ונמצעה בטוב לב של עוברי אורך .
פניתי שוב פעם לחנות רויאלטי בכרמיאל ולא הוצעה לי שום פיתרון הולם , ברצוני לציין שזה לא קניתנו הראשונה בראשת זו ועד כו היינו מאוד מרוצים גם מהמוצרים וגם מהשרות לא היינו רוצים לסיים בהרגשה של עכזבה וחוסר סביעות רצון יחסינו (קונה מוכר ) עם רשת זו .
בכבוד רב , קראיין סופיה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת מוצר / החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רויאלטי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|