פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
(חוסר) אחריות על שעון שנפגם נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
זבוטינסקי 72 פ"ת כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בעלי קנה לי שעון לפני כחצי שנה, שעון של nike מדגם presto, יפהפה בסכום של 300 ש"ח. השעון עדין עם רצועה קשה מפלסטיק/גומי קשיח או חומר דומה. השעון החזיק כמה חדשים אבל אז, סתם כך ביום בהיר כשהסרתי אותו מהיד - פשוט נשבר! הרצועה נשברה, ללא כל סימנים מקדימים, סתם כך כשהסרתי אותו כפי שאני עושה מדי יום.

בעלי החזיר את השעון לחנותכם בסניף הקניון הגדול בפ"ת, מבקש לקיחת אחריות מצדכם. אולם כל שנאמר לו הוא שזהו אינו פגם בשעון עצמו ושלכל היותר יוכל לרכוש שעון נוסף בחצי המחיר.

וכך עשה. הזמין לי שעון דומה ורכש אותו בחצי מחיר, 150 ש"ח. גם השעון השני היה עם רצועה מאותו החומר, והנה כעבור ע ש ר ה י מ י ם שוב קרה אותו הדבר! כשהסרתי אותו מהיד, כפי שאני עושה מדי יום - נשברה הרצועה!!!

מה הפעם תהא תגובתכם? האם נוסיף עוד 150 ש"ח לקופתכם??
באם הרצועה אינה עמידה בפני ענידתה והסרתה מהיד, פעולה פשוטה שביצעתי באופן נורמלי לחלוטין, הרי שעניין זה כדאי שייאמר בעת הרכישה או לכל הפחות יצויין בכתב האחריות של השעון.

אנו מעונינים לקבל את כספנו חזרה, או זכות לקבל בחנותכם שעון חלופי (עם רצועה מסוג אחר כמובן).

תודה.

נירית שריאל
וגם עגמת נפש. סוג הנזק :
החזר כספי או זיכוי במחיר מ ל א לשעון אחר. פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה