|
|
|
|
|
|
דפורמציה של צמיד זהב |
נושא התלונה: |
גילגון יוני |
שם/כינוי: |
יום שישי 19 ספטמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון גבעתיים |
כתובת: |
קניון גבעתיים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 09.09.08 רכשנו צמיד זהב בסניף רויאלטי בקניון גבעתיים.
הצמיד מורכב מחוליות של זהב צהוב ולבן. החוליות חלולות ולכן הצמיד קל ונוח.
לאחר שימוש בצמיד של חברתי, שענדה אותו רק למשרד בו היא עובדת, גילינו שהצמיד מקבל דפורמציה בחוליות הצהובות בצורת לחיצות קטנות.
הסתבר לנו שהחוליות הצהובות רכות יותר מאלו הלבנות וכשמשעינים את היד על השולחן (שימוש סביר ביותר לצמיד) מהלחץ נוצרות פגיעות בצורת הצמיד.
חזרנו כ-10 ימים מיום הרכישה לסניף שבו רכשנו את הצמיד וביקשנו לקבל את כספנו בחזרה. הנושא נבדק בשירות הלקוחות של החברה (המופעל ע"י חברת אומטיים) ובתאריך 23.09.08 נמסר לנו טלפונית ע"י עינת משירות הלקוחות שלא יחזירו לנו את כספנו מאחר והצמיד פגום ושנגיע לאסוף את הצמיד בסניף.
מיותר מלציין שהצמיד פגום בשל איכותו הירודה ולא משימוש או פגיעה בכוונה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
זיכוי מלא על הצמיד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רויאלטי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|