פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עגמת נפש וקבלת תשובות ברורות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
לא ידוע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 24.9.08 בוצע תשלום עבור טבעת יהלום, חש' שמספרה 103266 בסניף כפר סבא.
הוסבר לי ולבעלי כי יש צורך להזמין טבעת חדשה מחו"ל ,בגלל המידה ויקח מקסימום חודש ימים להגעת הטבעת. לאחר חודש ימים מלא, לאחר שלא יצרו עימי קשר,פניתי לחנות בדרישה לקבלת הטבעת שהוזמנה, התשובות לא היו ברורות: "אני אבדוק עם הספק, תתקשרי בעוד שבוע וכו'."
כמובן שאף אחד לא יצר עימי קשר ושוב יצרתי קשר לאחר שבוע ב-30.10.08
גם אז, לא קיבלתי תשובה ברורה: "אני אבדוק מול הספק וכו', תתקשרי בעוד מס' ימים."
ושוב, יצרתי קשר ב-9.11.08 וגם אז נענתי:" אבדוק מול הספק שוב, הספק לא נותן לי תשובות ברורות, אולי עד סוף שבוע הבא הטבעת תגיע לארץ" וכו'. כששאלתי מתי הטבעת תגיע אליי ולא לארץ והיכן יבוצע השיבוץ (יתכן והטבעת מגיעה לא משובצת?) , לא הצלחתי לקבל תשובות: "לא יודעת, הספק לא נותן לי תשובות".

בלית ברירה, פניתי לשרות לקוחות בטלפון 03-5172540 ושוחחתי עם נציגה בשם אנה סורוקי וקיבלתי בדיוק את אותן תשובות, ביקשתי לשוחח עם מנהל בכיר ואני עדיין ממתינה לטלפון.

מעבר לעגמת הנפש שנגרמה לי ועדיין נגרמת- לטבעת יש משמעות מיוחדת, ואני לא אוסיף כאן פרטים.
בוצעו כבר 2 תשלומים עבור הטבעת שסכומה אינו מבוטל כלל (9,000 ש"ח לאחר הנחה של 60%) ולא יתכן שאף אחד לא ידע לומר מתי אקבל את הטבעת.

מדובר בחוצפה שאין כדוגמתה. בכל הפעמים אני נאלצתי להתקשר, לדרוש תשובות, ולבזבז זמן יקר. מין הראוי ליצור קשר עם לקוח ולעדכן בעיכוב/איחור של מוצר שמאחר באספקה.

מחויה בעלת משמעות כל כך רגשית ומיוחדת, הצלחתם להפוך לחויה מתסכלת,חוסר שביעות רצון (בלשון המעטה)וטעם רע לעתיד.
אבקש לקבל תשובות ברורות, לא יתכן שהתשלומים ימשיכו ולא אקבל לא טבעת ולא תשובות ברורות.
תודה




עוגמת נפש סוג הנזק :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה