פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ביותר, פסול, מתחת לכל ביקורת. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר-שבע כתובת:
קניון הנגב, באר-שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
דעתי על "רויאלטי" (סניף ב"ש, קניון הנגב) - התנהלות לקויה, שירות לקוי, בזבוז זמן של לקוח, חוסר אדיבות טוטאלי, לא הולכים לקראת הלקוח גם כשמדובר בטעות של חנות. להלן הסיפור המלא.
בתאריך 3/12/2008 הגעתי לחנות בחיפוש אחר 2 מחרוזות פנינים - לבנה ושחורה כמתנה ליומולדת של חברה שלי ב-21/12. מצאתי מחרוזת פנינים לבנים שמחירה הנקוב עמד על כ-670 ש"ח והעובדת אילונה אמרה לי כי "אחרי הנחה" זה יעלה לי בסביבות 500 ש"ח. בחרתי גם עגילי פנינים לבנים תואמים למחרוזת ונאמר לי שמחרוזת+עגילים ביחד יעלו לי סה"כ לי כ-750 ש"ח (או פחות, לא זוכר סכום מדויק עד אגורות). בנוסף נאמר לי שיש מבצע 1+1 ושאוכל לקבל חינם אותו סט רק מפנינים שחורים. השורה התחתונה - אני הייתי אמור לקבל מחרוזת פנינים לבנים+מחרוזת פנינים שחורים + עגילי פנינים לבנים+עגילי פנינים שחורים כולם ביחד סה"כ בכ-750 ש"ח. אני חוזר ואומר בוודאות לא הייתי אמור לשלם ולו אגורה אחת מעל ל-750 ש"ח. לא היו פנינים שחורים במלאי אז ביקשתי מאילונה שהיא תזמין מחרוזת+עגילים שחורים. נתתי מקדמה 50 ש"ח. נאמר לי לחכות שבועיים. בתאריך 16/12/2008 התקשרו אליי מהחנות ואמרו שהזמנה שלי הגיעה. כשהגעתי לחנות באותו היום נאמר לי ע"י העובדת אינסה שהגיעו עגילים מפנינים לבנים! אמרתי שביקשתי שחורים + מחזורת פנינים שחורים. היא אמרה שתזמין ושאין לה כלל שום צפי לגבי מתי זה יגיע, ושהם כלל לא מתחייבים על שום תאריך. וגם לא מתחייבים על מחיר. הסברתי שהובטח לי ע"י אילונה אותו מחיר והוא קבוע. אינסה אמרה בסדר והזמינה לדבריה את מחזורת+עגילים מפנינים שחורים. ב-18/12 הגעתי לחנות לקנות בכל זאת את מחרוזת+עגילים מפנינים לבנים ולקבל שובר על הסכום (במסגרת מבצע 1+1) מכיוון שלא רציתי להשאיר את בת זוגתי בלי מתנה ביום הולדת שלה. שאלתי את העובדת אינסה מספר פעמים שהיא עושה לי שובר על כל הסכום והיא הנהנה לי וכל הזמן דיברה לעצמה מבלי להסתכל עליי ומבלי להקשיב לי כפי שהתגלה מאוחר יותר. לבסוף אמרה שהכל יעלה לי 672 ש"ח. חייבה את האשראי שלי. ואז שאלתי האם היא הכלילה את המקדמה 50 ש"ח ששילמתי מקודם. הסתבר שלא. עשתה לי ביטול וחיוב מחדש על סך 622 ש"ח. חושב לציין שכל זמן זה במשך יותר מ-30 דקות ניסתה לעשות משהו בקופה ודיברה בסלולרי עם אילונה (התיעצה לגבי משהו) ועם עוד כמה אנשים. לבסוף הסתבר שהיא מתקשה לתפעל את הקופה! כשנתנה לי את שובר ה-1+1 ראיתי שיש שם כ 300 ש"ח שובר. שאלתי למה והיא הסבירה שניצלה את ה-1+1 לעגילים, מבלי להתייעץ איתי בכלל!!! ז"א עלות שאני אמור לשלם היא כמעט 1000 ש"ח במקום 750 שהובטח לי מלכתחילה על אותם המוצרים!!!
שורה תחתונה - הובטח לי מחיר אחד ע"י אילונה בפועל הוצע לי מחיר אחר ע"י אינסה שסירבה לעשות הנחה וסירבה לברר עם אילונה לגבי המחיר שקבענו מקודם. אינסה ביצעה פעולות חיוב מבלי אישור שלי (ניצול של נקודות 1+1 מבלי הסכמה שלי). הזמן שבזבזתי בחנות באותו היום היה שעה ו-10 דקות בדיוק. זה זמן רב מדי מכדי לשלם על סחורה מוכנה וללכת. ביקשתי ביטול עסקה והלכתי מאוכזב בצורה שלא ניתנת לתיאור. כאמור הייתי בחנות ביום חמישי 18/12 בערב ולמרות שהזמנתי מחרוזת מחנות אחרת ביום שישי - חברה שלי עדיין נשארה בלי מתנה ביומולדת שלה ב-21/12. לו היה ניתן לי שירות סביר ברויאלטי והיו מנסות העובדות לכפר על טעויותיהן בכל דרך אפשרית או שהיו אומרים לי בזמן שלא מסוגלים לעמוד בדרישות שלי - אז חברה שלי הייתה מקבל מתנה בזמן. העובדת אינסה לא הייתה מעוניינת כלל לתת שירות (שלא לדבר על אדיבות או שיקוף תוכן בסיסי ביותר), היא לא מקצועית כלל, אין לה מיומנות שיחה עם לקוח אפילו בשפת אם שלה (דיברנו ברוסית), והיא מתקשה בתפעול הקופה.
לסיכום: עובדת כמו אינסה מזיקה לחנות שלכם, ללקוחות שלכם ולשם שלכם. אני בהחלט לא מתכוון להתקרב לשום סניף של רויאלטי בעקבות הסיפור.
אתם בוודאות צריכים לפטר אותה וייתכן שגם את העובדת אילונה שלא נהגה באחראיות כלפי לקוח בכך שהיא לא הסבירה לאינסה את תנאי העסקה הראשוניים או שנהגה בחוסר יושר.
בכל אופן הציבור באינטרנט ישפוט אתכם ככל שיגיעו יותר תלונות.
תודה על ההקשבה.
ועוגמת נפש עצומה סוג הנזק :
בוודאות מוחלטת לפטר את העובדת אינסה ולפצות אותי איכשהו פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה