פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תאימות חוזרת בין דרגת ניקיון של אבן היהלום בטבעת לבין הדרגה המצוינת בתעודת הרכישה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רוטשילד ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.1.09 הבאתי טבעת יהלום שנקנתה ברשת ROYALTY (טבעת יהלומים: 753585, מספר מוצר:10302R2010W14) לסניף בו נקנתה, סניף רוטשילד 58 ראשון לציון. הסיבה להבאת הטבעת הייתה נקודה שחורה על היהלום בחלק החיצוני בצד האבן ליד אחד מתומכי האבן. הנקודה נראתה בעין בלתי מזוינת ולכן יצרה את חשדותיי לגבי רמת הניקיון של האבן לעומת רמת הניקיון שמופיעה בתעודה הרכישה (VS2 I). הטבעת נשלחה ע"י עובדות הסניף למעבדה של רשת ROYALTY.
בתאריך 18.2.09 התקשרו אלי מהסניף על מנת לאסוף את הטבעת החדשה. אציין שבמהלך תקופת ההמתנה יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של הרשת ונאמר לי שהוזמנה לי טבעת חדשה (הסקתי מכך שחשדותיי היו נכונות ורמת הניקיון אכן אינה תאמה לרמת הניקיון בתעודת הרכישה).
כאשר הגעתי לסניף הוצגו בפני 2 טבעות: אחת החדשה והשנייה הטבעת הישנה שהייתה ברשותי.
להפתעתי הטבעת "החדשה" לא הייתה אחרת מאשר אותה טבעת שאני הבאתי עם אותה נקודה נראית לעין ובאותו מקום!
והטבעת "הישנה" אינה הטבעת שהייתה ברשותי, אולם גם בה נראו מספר פגמים: נקודות שחורות בתוך היהלום הניתנות לזיהוי בעין לא מזוינת וכן ליטוש שונה של האבן (הפס המחבר בין החלק העליון והחלק התחתון של אבן נראה לא מלוטש ולא מבריק, הפס נראה כמו משויף וצבעו לבן).
הטבעות נשלחות בפעם השנייה לבדיקה חוזרת במעבדת הרשת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
טבעת באותו הדגם התואמת את דרגת הניקיון בתעודת הרכישה וכן ליטוש ראוי של האבן או החזר כספי פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה