פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טבעת פגומה ושרות גרוע נושא התלונה:
בראוזס סטלה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:

בתאריך 30/8/07 בעלי רכש טבעת היהלומים ברשת חנויות רויאלטי בשווי 1200 ש"ח ליום הולדתי. כעבור חודש וחצי נפלה אבן מהטבעת.
בתאריך 27/10/07 הבאתי את הטבעת לסניף רחובות ומסרתי אותה לתיקון ללא אבן.
(מס' תיקון 21949). כעבור כחודש ימים קיבלתי תשובה כי הטבעת מוכנה והתשלום עבור האבן הינו 270 ש"ח. לא הסכמנו לשלם עבור האבן כיוון שעל הטבעת היתה אחריות בתוקף של שנה וכי לא יתכן שאחרי חודש וחצי נופלת אבן. לטענתנו, היה פגם בייצור הטבעת.
אחרי ויכוחים רבים בטלפון החזירו לנו את הטבעת ללא תוספת תשלום אולם הטבעת כבר לא נראתה כמו שהייתה קודם - האבן הייתה עשויה בצורה נוראית ודחוסה בפנים.
לאחר פחות מחודש שוב נפלה האבן מהטבעת אולם הפעם מצאנו את האבן. שוב פנינו לשרות לקוחות רויאלטי ומסרנו את הטבעת לתיקון (מספר תיקון 29714)
הפעם, הבהרנו כי איננו מעוניינים לקבל את הטבעת הזאת אחרי התיקון וכי אנו מבקשים טבעת חדשה. אנו לא היינו בטוחים שהאבן שוב לא טיפול.
לאחר כחודש ימים התקשרו אלינו להגיע ולקחת את הטבעת המתוקנת למרות שהבהרנו כי איננו מעוניינים בטבעת מתוקנת. בקשנו להחליף את הטבעת במוצר אחר.
בקשנו לדבר עם מנהלת שרות לקוחות אולם לא קיבלנו כל תגובה.
מאז, אנו מנסים ליצור קשר עם שרות הלקוחות אולם לא מקבלים מענה אנושי.
אנו נתקלנו בשירות מחתחת לכל ביקורת. שילמנו ממיטב כספנו עבור טבעת אשר לא נהנו ממנה כלל וכי לא מיון הרכישה הייתה בבעלותנו כחודשיים ימים בלבד (מאז הרכישה עברה כשנה וחצי!)
נכון להיום, הטבעת נמצאת בבעלות חברת רויאלטי ואנו שילמנו 1200 ₪ על כלום.
אנו מבקשים לתבוע אותם על מוצר פגום ועל אי התאמת אחריות על המוצר.


כספי סוג הנזק :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה