פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון שיבוץ אבן< נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה בעלי קנה לי טבעת משובצת יהלומים מתנה ליום ההולדת מרויאלטי.
להפתעתי לאחר שנה אחת מהאבנים נפלה, מסרתי את הטבעת לתיקון בסניף
בו קניתי את הטבעת ואמרו לי שזה יקח לפחות שבועיים.
המתנתי בסבלנות כאזרחית מן השורה ולאחר 10 ימים קיבלתי טלפון שעליי
לשלם עבור התיקון ואין הם אחראיים על שיבוץ היהלומים.
דבר זה עורר בי זעם, איך אפשר לומר דבר כזה ללקוח ולא לקחת אחריות על
שיבוץ יהלומים, מין הסתם לא אמורה ליפול אבן אחרי שנה .
היחס היה מזוויע מצד שירות הלקוחות דבר שלא ניתן לתאר, אטימות וחוסר
אכפתיות. אני כלקוחה חוזרת של רויאלטי לא אחזור לשם בשנית זה בטוח
ואדאג שכל אחד בסביבתי ישמע וידע איזה יחס מחפיר אתם נותנים ללקוחות
שלכם. הרי כל חנות שמכבדת את עצמה תקח אחריות על שיבוץ יהלומים
ותרצה את הלקוח שלה ללא הגבלת זמן, זה לא מכשיר חשמלי ועל שיבוץ יהלום
אתם צריכים לקחת אחריות מלאה וזה מה שנאמר לי בזמן שקניתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אבקש לתקן את שיבוץ האבן שנפלה פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה