פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית צמיד באיכות ירודה עם בעיות של שינוי צורה,סגר שנפתח וחוליות שמתנתקות i נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח חוזר של חברת סופר גולד , חברת בת של רויאליטי תכשיטים .4.4.07 קניתי שרשרת זהב ליום נישואי בסך 4,500שקל.קיבלתי אחריות על שעון.לא נתתי את הדעת. 4.4.08 קניתי שוב ליום נישואי צמיד בסך 4,800שקל מזהב 14 קרט.לא קיבלתי כלל תעודת אחריות.חודשיים אחר כך פניתי לחברה בתלונה שהסגר נפתח כל הזמן ובנס הצמיד לא נלקח.אחרי מס ימים הוחזר הצמיד לאחר תיקון כביכול.הצמיד המשיך להפתח וליפול.הורדתי את הצמיד וענדתי אותו רק במקומות שכל הזמן הייתי בערנות שלא יפול.אחרי כמה חודשים התכשיט התחיל לשנות את צורתו, החוליות של הזהב התחילו לצאת,וזה שרט את זרועי. פניתי לחנות והשארתי אותו לתיקון. פנו אלי בטלפון (דניאל מנהל שרות לקוחות)ונאמר לי בצורה מאד בוטה,הסגר תקין אין איתו כל בעיה,והחוליות שמתפרקות אי אפשר לתקן, אלא רק לחתוך(שתבינו מדובר בזהב)ושאני אשמה במצב של הצמיד.כעסתי והודעתי שאני לא מוכנה שיחתכו מהצמיד.נאמר לי ממילא האחריות עוד מעט נגמרת.ביקשתי שיחזירו לי את הצמיד לקריון.ושיודיעו לי מתי לבוא לקחת. רק ב-10.2.09 כשבאתי מיוזמתי לקריון לקחתי אותו אלי בצער גדול.כתבתי לחברה בפקס 11.2.09 וב- 16.2.09 ביקשתי התיחסות אחרת, מענה , שום דבר לא עזר.פניתי ליחצנית של הקריון נועה להתערבות, זה לא עזר. רק ב-15.3.09 קיבלתי פקס עם התיחסות לטענותי.להזכירכם מעולם לא נאמר לי לגבי הוראות מיוחדות לגבי הצמיד, הצמיד מאד מצא חן בעיני לכן רכשתי אותו. אני לא צורפת או תכשיטנית כל פשעי שאהבתי את הצמיד.בנסיבות אלו לא ברור לי לגבי ההתנערות של החברה מאחריות לגבי טיב המוצר. צמיד בסדר גודל כזה מגיע בפרק זמן קצר לתקלות ומצב אבסורדי שרוצים לחתוך ממנו זהב,בטענה שאי אפשר לתקן.האיכות של הצמיד לוקה בחסר.החיבורים של הזהב לא טובים. ואני בתוך כל הכאוס הזה, כועסת מרגישה מנוצלת שזרקתי את כספי לשווא, שמזלזלים בי (ואני לקוחה חוזרת)לא רואים אותי ממטר. בתאריך 23.3.09 שלחתי בדואר רשום את כל תשובותי לחברת סופר גולד/רויאליטי ,עד היום לא דיברו איתי, לא פנו אלי,כלום,המוצר בעייתי השירות בעייתי, אין עם מי לדבר.בצר לי פניתי אליכם. ברצוני לידע שאם יש לכם בעייה עם חברה זו אנו הלקוחות לא קיימים.מרגע הקנייה אנו חסרי ערך ושירות הולם לא נקבל.וזה מרגיז ומקומם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
רוצה לקבל את כספי בחזרה או לקבל תכשיט אחר שווה ערך לסכום ששולם על ידי פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה