פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי- מכתב שנשלח ישירות לפני 3 חודשים ולא נענה!!!!!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הריני לפנות בשמי ובשם בן זוגי, בתלונה על השירות שנתקבל מחברתכם ביחס לטבעת אירוסין, כדלקמן:

1. ב- 20/9/06 נרכשה על ידי בן זוגי טבעת אירוסין עבורי בסניף רויאלטי שבקניון עזריאלי.

2. ב- 30/1/09 פנינו לסניף זה לתיקון שבר בטבעת (מדובר בטבעת של 3 יהלומים שמחוברים ביניהם בחיבור עדין שנשמר על ידי בקפידה, אך לצערי נשבר). באותו מועד שוכנענו ע"י המוכרת לבצע חידוש רודיום לטבעת שתמורתו שולמו 120 ₪.

3. כעבור כשבועיים, כששבנו לסניף על מנת לאסוף הטבעת, למרבה הפתעתנו גילינו עליה כתם שחור בולט. התאכזבנו שלאחר שבועיים נקראנו לשווא, כשבמידה והמוכרים היו מתבוננים בה, אין ספק כי לא היו מפספסים את הכתם הגדול. המוכרת התנצלה ונאלצנו להשאיר את הטבעת.
יודגש כי כל פנייה לסניף זה הינה טרחה עבורנו, כיוון שאנו הורים לתינוקת קטנה, כך שמכביד עלינו לפנות את הזמן לכך, מה גם שהפניות כרוכות בתשלום חוזר לחניית הקניון.

4. כעבור כשבועיים נאספה הטבעת המתוקנת (התאריך היה לערך 1/3/09), אך לאחר כ- 10 ימים הטבעת שוב נשברה!!!בדיוק באותו מקום. נאלצנו לפנות שוב (בפעם הרביעית! במשך חודש וחצי) לסניף לתיקון. כאשר הבענו את מורת רוחנו מהתיקון הלא סביר וביקשנו פיצוי על הטרטור או לכל הפחות שליחות להחזרת הטבעת לאחר התיקון ה-3 – נענינו בשלילה.

5. בעת שיחה של בן זוגי עם מנהל השירות הארצי (בשם דניאל), הוא נתקל באוזניים ערלות! דניאל דיבר אליו בגסות ובחוסר סובלנות, תוך שימוש בחוצפה וביהירות ובמשפטים כגון – "הזמן שלי יקר, אני לא יודע מה עם הזמן שלך, "אני מסביר ואתה לא מבין" ו"אל תכניס לי מילים לפה".

6. למרות שהוסבר לאותו מנהל, (שלא ראוי להיקרא כך), כי הטבעת נשמרה על ידי ושהיא יקרה לי מכל וכל, הביע זלזול, ציין שמוזר שהטבעת נשברה פעמיים (גם אנו סבורים כך)...והוסיף כי "איני יודע לאן אשתך דוחפת את הידיים"!!! למותר לציין כי לא נשמעה ממנו כל התנצלות על כך שהתיקון כנראה נעשה בחוסר מקצועיות אם נאלצנו לשוב עם אותה בעיה כעבור 10 ימים ואף לא התנצל על כך שבמשך חודש וחצי בערך הטבעת לא הייתה ברשותי.

7. למרות שבעבר התרשמותנו מהחברה היה חיובי (ב -28/9/08 עוד בטרם המתואר לעיל רכש בן זוגי שרשרת עבורי מאותו סניף), אין ספק שלא רק שהתאכזבנו מהשירות שנקבל, אלא שגם הזדעזענו מצורת ההתבטאות ומחוסר האדיבות ויותר מזה- מגסות הרוח של מי שממונה ומייצג את השירות בחברתכם.


8. אין ספק כי חוויה זו הותירה בנו טעם מר ונפגם ותחושה שלחברה זו לא נשוב. נודה על מענה והתייחסות למכתבי.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי והתייחסות פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה