|
|
|
|
|
|
שירות גרוע והטעיית לקוח |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
עזריאלי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
כאשר קניתי שעון סייקו מסניף עזריאלי, לא נמסר לי כלל שאין חלפים לשעון הזה בארץ.
פעמיים השעון נזקק לתיקון, פעם אחת התיקון ארך כשלושה שבועות וחזר אלי כשהזגוגית עדיין סדוקה. בפעם שנייה --אותו תיקון ארך כחודשיים!!! כי נמסר לי שלא היו חלפים בארץ וכל שבוע משכו אותי משבוע לשבוע.
משירות הלקוחות זכיתי ליחס מתנשא ומזלזל.
פשוט מאד - אל תקנו ברשת הזו יותר!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
חרם צרכנים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רויאלטי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|