פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב גבוה עבור תיקון שעון וגרימת נזק לזכוכית נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
כפר סבא קניון הרים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-03.07.2009 מסרתי שעון לתיקון בחנות ROYALTY בכפר סבא (שעון אשר נקנה בעבר בחנות החברה).התקלה בשעון היתה (כפי שנכתב בדף הפניה): "נפלה ספרה בלוח ובנוסף נא לשים תופסן לרצועה".
כפי שנאמר לאשתי ולי ע"י המוכרת בחנות התשלום עבור הטיפול אמור להיות כ-50 ₪ אולם יש לחתום על תיקון של עד 100 ₪ מכיוון שאלו נהלי החברה.
לאחר כשבועיים וחצי קיבלתי הודעה מהחנות כי השעון חזר מתיקון וכי עלות התיקון הינה 90 ₪.
כאשר הגעתי לקחת את השעון נוכחתי לראות כי בחלקה הפנימי של הזכוכית (מעל הספרה שתוקנה) ישנן שלוש מכות אשר גרמו לשברים פנימיים בזכוכית. ביקשתי מהמוכרת להחזיר את השעון למעבדה ולקבל פרוט על התיקון שנאמר שעלותו תהיה כ-50 ₪.
המוכרת הפנתה אותי לשרות הלקוחות לקבלת פרטים נוספים.
בשיחה עם שרות הלקוחות (יעל) נאמר לי כי התשלום הוא עבור:
50 ₪ עבור תיקון הספרה, 40 ₪ נוספים עבור אטימת השעון לאחר פתיחה.
סירבתי לשלם עבור אטימת השעון מכיוון שזהו טיפול שלא ביקשתי.
יעל העבירה את הטיפול לדניאל גרנט (מנהל שרותהלקוחות) כאשר אמרה לי בפרוש כי אינה יודעת מה אני רוצה מכיוון ש"זיכוי כספי בכל מקרה לא יהיה" (ציטוט לדבריה).
לאחר מספר שיחות עם דניאל בו הוא שינה את דבריו מספר רב של פעמים (ואף במהלך אחת השיחות כינה אותי "סחטן"):
בתחילה טען כי אטימת השעון היא נהל חברה והוא מחויב לבצע אותה.
לאחר מכן טען שלא בוצעה אטימה מכיוון שהשעון אינו שעון מים וכי כל התשלום עבור תיקון הספרה.
בסופו של דבר דניאל הסכים כי אשלם 50 ₪ עבור התיקון וכי הוא יועבר אליו בתאריך ה-26.07 והוא ייצור איתי קשר למחרת לגבי הבעיה בזכוכית אותו טרם ראה (הוא הסביר בפרוש כי שליח מגיע לחנות רק בימי ראשון ואין לו אפשרות לקבל את השעון בתאריך מוקדם יותר).
מכיוון שדניאל לא טרח ליצור עימי קשר, יזמתי שיחה נוספת לשירות הלקוחות (ב-30.07).
בשיחה שהתקיימה לפני זמן קצר דניאל המשיך לשנות את גרסתו:
בתחילה טען כי השעון עדיין לא הגיע אליו.לאחר מכן השעון מונח ברגע זה על שולחנו והוא יבצע בדיקה.לאחר מכן טען כי השעון הגיע רק היום מהחנות למרות שבשיחות קודמות אמר שהשליח מגיע רק ביומי ראשון. ועוד ועוד...
חשוב לציין כי ביקשתי מדניאל לא לבחון את הבעיה בזכוכית ולהעביר אותו לחנות בכפר סבא וכי אני מצפה כי יחזיר אותו ללא כל תמורה כספית.
לאחר שהבנתי כי הדבר אינו אפשרי הסכמתי לשלם 50 ₪ רק בכדי לקבלו חזרה. אולם דניאל, בחוצפתו הרבה, חזר בו מדבריו ודרש 90 ₪.
במהלך השיחה דניאל כינה אותי: סחטן, גזלן, שקרן וכדומה.
באותו היום כתבתי מכתב תלונה לסמנכ"ל החברה אולם טרם קיבלתי תשובה, למרות ששעון כבר נשלח בחזרה לחנות. בשיחת טלפון עם החנות נאמר לי כי גם הזכוכית תוקנה, אולם כשהגעתי לחנות נוכחתי לדעת הזכוכית לא הוחלפה וכי פעם נוספת שיקרו לי.
כולל בזבוז זמן ועלבון מהיחס המביש סוג הנזק :
החזרת השעון ללא כל תשלום ותיקון הנזק הפנימי בזכוכית שנגרם ע"י המעבדה פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה