פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל,חוויית קנייה ושירות מחפירה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון רמת אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
להלן חוות דעתי על חנות רויאלטי ברמת אביב,אשר פירסמתי באתר רמקול,ואני פונה דרך אתר תלונה זה על מנת לקבל מענה ופיצוי על עוגמת הנפש:
חבר שלי קנה לי טבעת אירוסין מרויאלטי רמת אביב.מיותר לציין שטבעת כזו בעלת משמעות,וחבר שלי השקיע מכספו על מנת שיוכל לקנות לי טבעת איכותית מחנות יוקרתית.(עלתה בסביבות 3000 במקום 8000)
אחרי ההצעה,ניגשתי לחנות על מנת לבקש להקטין את הטבעת,ומוכרת חביבה עזרה לי להחליט איזה גודל מתאים לי.
נאמר לי שזה ייקח שלושה שבועות.
לאחר שבוע וחצי התקשרתי וגם אחרי שבועיים כי מן הסתם אין סבלנות לחכות לטבעת כזו מיוחדת וחד פעמית בחיים...
נאמר לי שזה לוקח זמן כי בדיוק היה חול המועד ובכלל לא עבדו שבוע.
קיבלתי את ההסברים והטבעת הגיעה יומיים לפניי סוף השלושה שבועות.
הגעתי שמחה ומאושרת לקחת אותה מהחנות-וכאן התחילה הבעיה.
המוכרת שהייתה במקום(שמה ידוע לי) קיבלה אותי עם בקושי "שלום" עלוב וקטן וביקשה את הפתק שמקבלים עבור התיקון.
לאחר שמסרה לי את הטבעת, המשיכה בעיסוקיה ואפילו לא הסתכלה לכיווני.
ניסיתי לבדוק את הטבעת,להסתכל..זו זכותי המלאה! המוכרת הלא-נחמדה הסתכלה ואמרה בבוז: "אל תדאגי,כל האבנים במקום".
הסברתי שאני מסתכלת כי אני רוצה לראות איך הטבעת נראית..מקרוב.שכן הטבעת הראשונה הייתה ענקית.היא ראתה שאני מסתכלת ואמרה "הכל רשום לך בתעודה".במילים אחרות= אל תחפשי בעיות וקחי כבר את הטבעת.
אח"כ התעניינתי אם הקטינו אותה או לא והמוכרת אפילו לא הרימה את עינייה כדי לענות לי! היא התעסקה ברישומים שלה והייתי צריכה לשאול כמה פעמים עד שענתה "אני לא יודעת,הם מחליטים" בתוקפנות.אני מבינה את העניין של ההקטנה שנתונה לדעת הצורפים אך המינימום הוא להסתכל בפניי הלקוח כשמדברים איתו! היא פשוט התעסקה בדברים שלה והתעלמה ממני.היא הייתה יכולה לחכות עוד 5 דקות עד שאצא מהחנות וזהו!
נשארתי ללא תשובות והחלטתי לצאת מהחנות.אמרתי תודה,ואפילו לא קיבלתי תגובה כמו "אין בעד מה" או "בבקשה". אין בכלל מה לדבר על מילים כמו "מזל טוב!" או "תתחדשי".
סיימתי את חוויית הקנייה והשירות בחנות בהרגשה של השפלה,חוסר יחס,
ובעיקר בתחושה שבחיים לא אחזור לחנות זו יותר,ולא לשום חנות ברשת.
משמעות הטבעת היא גדולה וחשובה ואפילו כשקונים ירקות אצל הירקן הם מודים ללקוח ואומרים-תודה, יום טוב. משהו! מינימלי! אז זה ממש לא משנה אם המוכרת רגילה ל20 טבעות אירוסין ביום,כל טבעת מיוחדת לבחורה שמקבלת אותה.
הרי יש כל כך הרבה מתחרים לרויאלטי ואין שום צורך להשקיע כסף בחנות שיודעת רק לגבות כסף ולא לתת שירות הוגן ונכון.
גם אני עצמי בעלת עסק שמשרת לקוחות-וכך לא מתנהגים ,אלא אם כן רוצים שהלקוחות לא יחזרו יותר לעולם...
אחרי שיצאנו מהחנות,חבר שלי יידע אותי ש"אם המוכרת הזו הייתה כשקניתי את הטבעת-בחיים לא הייתי קונה בחנות כזו".
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי רציני שווה ערך לתמורה שקיבלתם עבור הטבעת. פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה