פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה חוזרת בפעילות השעון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ממילא כתובת:
ממליא רחוב אלרוב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב! בעלי זמן רב חיפש שעות בסגנון ספורט/אלגנט. לקראת פסח בחרנו שעות של חברת seiko - דגם חדש ויפה בחנות רויאלטי בסניף ממילא. לצערנו, בעיות התחילו כבר ביום הקניה שלא מצאו פספורט טכני וקופסא של הדגם, נאמר שזה ישלח בהקדם.
כעבור חודש וחצי בעלי פנה לחנות כאשר שם לב לאיחור של כ5 דקות התטבר תוך חודש וחצי וביקש לבדוק שעון. בלחץ של מנהלת הסניף שעות נלקח לבדיקה.
חיכינו לתיקון כחודש. כאשר בעלי הגיע לקחת שעות לאחר תיקון - לא עבדו חצים הקטנים של שניות הוא עמד על כך שיחזירו שעות לתיקון. בהמשך אנו ניסינו לפנות לשרות לקוחות ולברר את כל הענין במשך שלושה שבועות!!! לא חזרו אלינו - לא ענו לטלפון - נאמר לנו שאחראי על השרות עסוק והודעה נמסרה לו - אנו התיישנו!!! אנו עסוקים מאד בעבודתנו כמו רבים מאיתנו והחלטנו לקבל שעות - בסניף נאמר לנו לנסיון!!!
נסיון חוזר לא הצליח שעות המשיך לפגר בזמן ונלח לתיקום בפעם השלישית - לפני יומיים הגענו לקחת שעות לאחר תיקון - נאמר לנו שלשעון הוחלף כל המנגנון - בהגעתנו לסניף לא קיבלנו שום מסמך המעיד על תיקון ששעון עבר - לא הסכמנו לאסוף אותו עד שיהיה פירוט מלא באיזו סוג תקלה מדובר ומה נעשה בעינין.
מדובר בשעות שעלותה יותר מ4000 ש"ח שיצרה חברה מובילה מוכרת בעולם.
אנו לא בקעים בנושא של צרכנות אבל הפעם מעונינים לברר את העינן? - למה שעות לא הוחלף כשאר יש תקלות חוזרות במשך חצי שנה מהקניה??
אוד לכם מאד על הדרכתכם
עוגמת נפש סוג הנזק :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה