פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי לאחר קניית טבעת אירוסין נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.08.2009, רכשתי במיטב כספי טבעת אירוסין (מוצר: 10302R22090Y14) בסניף "רויאלטי" ברמת-גן (בקניון איילון). למרות שחשש כי הטבעת תהיה גדולה, שוכנעתי על ידי המוכרת כי במידה וגודלה של הטבעת לא תתאים, לא תהיה כל בעיה להקטינה.
לאחר הצעת הנישואין התברר כי הטבעת אכן גדולה בכמה מידות, פנתה ארוסתי לסניף "רויאלטי" בנתניה (הקרוב ביותר למקום מגוריה) וביקשה להקטינה. היא נענתה בשלילה – נאמר לה כי לא ניתן להקטינה, אלא צריך להזמין טבעת חדשה וכך היא עשתה.
לאחר המתנה של כשלוש שבועות התקשרו אלינו מהסניף בנתניה ובישרו לנו כי הטבעת מוכנה. כאשר ארוסתי אחזה בטבעת, היא מיד ראתה כי היהלום מונח בצורה לא יציבה ופשוט "מתנדנד"!!!
למחרת היום, ניגשה ארוסתי עם הטבעת לסניף בקניון רמת אביב. כשהראתה את הטבעת למוכרות, הן הבינו מייד מה הבעיה, לקחו את הטבעת. נאמר לה שאין מה לדאוג וזה יסודר במהרה.
במוצ"ש, ה- 24.10.2009 הגענו לסניף בפעם השנייה לאסוף את הטבעת ולא האמנו למראה עינינו. ה"בית" בו יושב היהלום עוות לחלוטין!!!! היות והשעה הייתה מאוחרת והמוכרות אליהן פנינו שבוע קודם לכן לא היו, שבנו הביתה מאוכזבים מאוד.
למחרת בבוקר, ב-25.10.2009 הגיעה ארוסתי לסניף בפעם השלישית, הפעם יחד עם אמה ושוב הראתה למוכרת מה הבעיה וביקשה להזמין עבורה טבעת חדשה זהה. נאמר לה, כי אין בסמכותה של המוכרת להחליט על הדבר. היא מסרה את הטבעת והובטח לה, כי מנהלת הסניף תיצור עמה קשר בימים הקרובים.
כעבור כשבוע, התקשרנו לשאול מה קורה עם הטבעת ולמה איש לא חזר אלינו כפי שהובטח? נאמר לנו שיחזרו אלינו במהלך היום עם תשובה. אך אף אחד לא חזר!
כעבור יומיים התקשרנו שוב. שאלנו מה קורה? ושטרם חזרו אלינו. אמרו שיחזרו במהלך אותו היום.
כאשר סוף סוף חזרו אל ארוסתי, נאמר לה שהכל בסדר ושהטבעת כבר נשלחה לתיקון! ארוסתי טענה שביקשה במפורש שאינה מעוניינת בתיקון אלה בטבעת חדשה. אמרו לה שהיא צריכה לדבר על זה עם המנהלת. (אכן – זאת הסיבה שהיו צריכים לחזור אליה מלכתחילה!!)
רק לאחר הבירור מול המנהלת, ששמה עלמה (שבוצע ביוזמתנו, כמובן) ההחלפה אושרה, ונאמר לנו כי ברגע שהאישור יועבר לסניף, יצרו איתנו קשר מהסניף על-מנת שנאמר להם איזו טבעת להזמין. אך שוב – איש לא יצר עימנו קשר!
ב-3.11 יזמנו שיחה נוספת לסניף. נאמר לנו, שהטבעת כבר הוזמנה. לשאלת ארוסתי מדוע לא פנו אליה ובדקו איתה את הפרטים טרם ההזמנה, היא לא קיבלה תשובה. היא שאלה אם היא יכולה להיות רגועה ושהטבעת שהוזמנה היא אכן טבעת מאותו דגם ובמידה שביקשה? נאמר לה כי אין לה מה לדאוג וכי הטבעת שהוזמנה היא בדיוק בדגם ובגודל שהיא ביקשה.
ב-17.11, לאחר שהתקשרו אלי לבשר לי שהטבעת מוכנה, הגענו לסניף רמת-אביב בפעם הרביעית!!! כשהמוכרת הראתה לנו את הטבעת חשכו עינינו, לא האמנו שזה שוב קורה. אכן עשו טבעת חדשה, אך לא בגודל שהזמנו (9.5). הטבעת הייתה באותו גודל כמו הטבעת הראשונה שקניתי, כלומר גדולה בכמה מידות!!! כמובן שהמוכרת אמרה שאין שום בעיה ושהיא תשלח את הטבעת להקטנה. בשלב הזה הופתענו עוד יותר, הרי שמלכתחילה כל הבעיה החלה מזה שנאמר לנו במפורש על ידי מוכרת בסניף (שאחרי זה טענה שאנחנו משקרים...אם זה כך, אז עולה השאלה למה אז החלפנו טבעת בול לאותו הדגם ולא הקטנו אותה), שאין אפשרות להקטין טבעת זו למידה הרצויה! (אז פתאום אפשר?!?!). כלומר כל הטרטור והחלפת הטבעת לטבעת אחרת היו לשווא!!!
ארוסתי שהייתה מדוכדכת לחלוטין מהמצב ובחוסר ברירה מוחלט החליטה להשאיר את הטבעת בסניף לצורך הקטנה. ביקשנו לבצע את ההקטנה בהקדם האפשרי, היות ובעוד יומיים היא תכננה לענוד את הטבעת לרגל יום הולדתה! לאור הנסיבות ביקשתי לשוחח עם ההנהלה, אך נאמר לי כי בשעות כאלה (18:15) אין הנהלה וכי המנהלת אמורה לעבור בסניף ותיצור עימנו קשר. כמובן שגם זה לא קרה!
בתאריך 18.11.2009, יצרו איתי קשר מהחנות של סניף נתניה. נאמר לי שהטבעת מוכנה ושאנחנו יכולים לאסוף אותה.
בישרתי על כך לארוסתי ולמחרת היא נסעה לאסוף את הטבעת. כאשר היא חזרה מהסניף עם הדמעות בעיניים והראתה לי את הטבעת, לא האמתי שזה שוב קורה: הכתר שמחזיק את הטבעת היה עקום והאבן לא הייתה מחוזקת ורופפת ורעשה (הטבעת רעשה כמו רעשן!!!), כלומר בול אותה סיבה שהחליפו לנו את הטבעת בטבעת אחרת באחת מהפעמים הקודמות (הפסקתי לספור כבר).
הטבעת כרגע אצלי כי אין לי זמן שוב פעם להיעדר מהעבודה ולנסוע לסניף של רויאלטי. אני מאמין שתוך יום יומיים הטבעת תוחזר לסניף בפעם המי יודע כמה...
חשוב לציין, שלרשת יש מוצרים יפים ואיכותיים (זה הסיבה שקניתי דווקא אצלם מלכתחילה), אבל אם אין להם אפשרות לתת שירות ושירות תיקונים ברמה סבירה, אז אין טעם להישאר בתחום הזה. אני כרגע לקוח ממורמר שסבל וממשיך לסבול מהשירות שלכם. ארוסתי לא מרוצה בלשון המעטה מהטבעת ומיחסכם אלינו. אני לא מרוצה, כי נפגע החוויה והזיכרון המיוחד של הצעת הנישואין שלי לארוסתי והטבעת שאמורה לציין את השמחה הזאת ואת האירוע המיוחד והחשוב לשנינו, מזכיר לנו ובמיוחד לה את כל התלאות שעברנו ועדיין עוברים עד לקבלת מוצר בסטנדרטים גבוהים כמו שציפיתי לקבל כשנכנסתי לחנותם לראשונה.
לאור השתלשלות העניינים, אני מצפה לקבל מענה מידי על קבלת תלונה זו ושמענה זה יכלול את פירוט הטיפול בזמן המיידי להחלפת הטבעת בדגם ובמידה הרצויה תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים (בניגוד למה שהיה עד היום!).
אני דורש שהמנהל שייצור איתי קשר יציג לפני את דרך הפיצוי ש"רויאלטי" רואה לנכון לפצות אותי ואת ארוסתי על הטרטור ועוגמת הנפש שחווינו מרגע רכישת הטבעת.
יש לקחת בחשבון, שמרגע הצעת הנישואין בחודש אוגוסט 2009, ארוסתי לא ענדה את הטבעת אפילו פעם אחת!!!
מצפה לתשובת המהירה ומקווה שידעו לקחת אחריות וינסו לשפר את הרגשתי ובמיוחד את הרגשת ארוסתי בנוגע לשירות של רשת "רויאלטי".

נ.ב.
כמו כן נישלח פקס עם נוסח דומה להנהלת רשת "רויאלטי"
בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :
להחלפת הטבעת בדגם ובמידה הרצויה תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים (בניגוד למה שהיה עד היום!). פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה