אי אספקת חלק ממוצר שלא סופק בעת הרכישה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 01 דצמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הרב קוק 5, תל אביב 68011 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בחודש 7/09 קיבלתי במתנה שעון דופק ממותג נייק triaxc5 שנקנה בחנות נייק בקניון רמת אביב
עם פתיחת הקופסה התברר כי חסרה בה הרצועה שבעזרתה מצמידים את מד הדופק לבית החזה (מדובר ככל הנראה ברצועת בד/גומי פשוטה) שבלעדיה לא ניתן להשתמש במד הדופק, שהוא עיקר הסיבה לרכישת השעון.
פניתי לחנות ממנה נרכש השעון, אך הם טענו כי חדלו למכור את השעון אצלם והפנו אותי לחב' אומטיים, בעלת רשת חנויות רויאלטי.
אני סברתי, לתומי, כי לא אמורה להיות בעיה עם אספקת חלק ממוצר שלא סופק, אך כשפניתי לשירות הלקוחות, טענה באזני גב' אנה מ"שירות הלקוחות" שאין במלאי וביקשה אותי לחזור אליה לאחר שבועיים, עשיתי כדבריה והיא טענה כי טרם הגיע, וכך נמשכה הסאגה במשך שבועות ארוכים ולבסוף הבטיחה כי תשיב לי למחרת, אך לא עשתה כן.
משהתקשרתי לאחר כשבוע שוב וביקשתי להחליף המוצר באחר (עד היום טרם עשיתי בו שימוש והוא שוכב באריזתו המקורית), טענה גב' אנה שיש רצועה במלאי וכי עלי לסור למשרדם ולשלם בעבור הרצועה 100 ש"ח אף כי זו לא סופקה כלל ואף כי השעון אמור להיות עדיין באחריות.
בצר לי, האכזבה הרבה שהבעתי מן השירות שניתן לי ע"י החברה, לא עשתה רושם רב על הגב' הנכבדה.
תקוותי שהחברה תראה לנכון לתקן את העוול וכי די יהיה בפניה זו חלף המשך טיפול בדרך אחרת.
|
בזבוז זמן וכסף |
סוג הנזק : |
אספקת הרצועה, החלפה בשעון אחר, ביטול העסקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|