פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לביטול עסקה במיידי עקב אי עמידה בזמני אספקה ושרות לקוי נושא התלונה:
‏שבת ‏15 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
נס ציונה-קניותר כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/05/10 נכנסו אני ובעלי לרשת רויאלטי בסניף נס ציונה-קניותר, לאחר מס' דקות של התלבטות החלטנו לרכוש שעון מסוג SEIKO kinetic כמתנת יום הולדתו של בן זוגי.
השעון היה גדול עליו ולכן נדרש היה להוריד 2 חוליות מהרצועה, (שבמקומות אחרים עושים זאת במיידי).
את השרות קיבלנו ממוכרת בשם לורה ולאורך כל הקנייה הוסבר לה שהשעון הוא מתנת יום הולדת ושתאריך האספקה הוא קריטי מבחינתנו.
המוכרת גילתה אדיבות והבנה למצב ואמרה לנו שזה לוקח שלושה ימים ובמקרה הכי גרוע עד יום שישי הקרוב (21/05) השעון יחזור לסניף ונוכל לאסוף אותו. וזאת הסיבה שלפיה הסכמנו לעסקה ,למרות שבחנות אחרת יכולנו לקבל את השעון באותו יום עדיין העדפנו לסגור את העסקה ברויאלטי, חברה ששמה קודם לה, מה שהתברר בדיעבד כאכזבה.
אנו, מאמינים ושמחים יצאנו מהחנות כאשר בידנו רק החשבונית.
במהלך כל השבוע המתנו בסבלנות לטלפון מלורה עד שביום שישי ראינו שהיא לא יוצרת קשר אז החלטנו להתקשר לקראת הצהריים כדי לבדוק מדוע עדיין לא יצרו איתנו קשר. בשיחת הטלפון עם לורה ביקשתי לדעת מה קורה עם השעון, היא ענתה לי שהשליח שבר את הרגל ושבמהלך השבוע הבא השעון יגיע. הזכרתי לה שאני צריכה את השעון להיום וזה גם מה שהובטח לי על ידה, אבל זה לא עניין אותה היא פשוט חזרה על דבריה וניתקה לי את הטלפון בפנים מבלי להיפרד לשלום.
עקב כך, אני ובן זוגי לא היינו רגועים והחלטנו לנסוע לחנות ולבדוק את העניין שהרי מדובר כאן בסכום לא מבוטל של 2,088.30 ₪. כאשר הגענו לחנות הסברנו ללורה המוכרת שהתשובה שהיא נתנה לנו בטלפון אינה רצינית ושירותית שהרי ברגע שהיא ידעה שהשליח שבר את הרגל היא הייתה צריכה לפחות להתקשר אלינו ולעדכן אותנו בעיכוב וברגע ששאלנו אותה מתי השעון יגיע אמרה במהלך השבוע הבא, אפילו לא ניסתה למצוא חלופה אחרת. הסברתי לה שאת השעון אנחנו צריכים במיידי ליום ההולדת, היא אמרה שהיא תנסה לראות מה היא יכולה לעשות. בשלב זה החלטנו שאנחנו מעוניינים לבטל את העסקה עקב השרות הגרוע, כאשר פנינו ללורה וביקשנו לבטל את העסקה היא ביקשה שנצא מהחנות לחמש דקות כדי שהיא תבדוק משהו ותתייעץ, שזה מעצמו העלה בנו סוג של תמיהה וחשד למה היא רוצה שנצא מהחנות, מה יש לה להסתיר. אבל בכל זאת יצאנו כי חשבנו שאולי היא באמת תעשה את כל המאמצים כדי לספק את השעון עוד היום.
לאחר כ-5 דקות חזרנו לחנות היא התחילה לשכנע אותנו בצורה אגרסיבית לא לבטל את העסקה, הסברנו לה בצורה יפה ומכובדת שאנו מעוניינים לבטל את העסקה עקב השרות הלוקה בחסר, וכיוון שלא קיבלנו את הסחורה(המוצר) ביקשנו לבטל את העסקה ולא לזכותנו זיכוי כיוון שאנו איבדנו את האמון בחברת רויאלטי. לורה המוכרת אמרה ש"אין אפשרות לבטל את העסקה, שאסור לה". ברגע שהתלהטו העניינים היא הרימה עלינו את הקול, אמרה לי ש"אני אדבר ככה אל אימא שלי", קיללה וגידפה אותנו.
האם זה מה שמגיע לי על כך שבחרתי לקנות בחנות יוקרתית ומכובדת?!
האם זאת רמת השרות שהלקוחות שלכם צריכים לקבל?! אני בחיים לא קיבלתי שרות כזה גרוע ועלוב וזה פשוט בושה להחזיק מוכרת כזו ברשת חנויות יוקרתית ומכובדת.

לסיכום, בקשתי היא:
1)לבטל את העסקה במיידי .
2)לקבל פיצוי הולם על עוגמת הנפש שנגרמה לנו.
בנוסף, אבקש לקבל התנצלות אישית מהמוכרת בסניף נס ציונה.

עוד אציין, שאנו שילמנו 99 ₪ כדי להיות חלק מחברי מועדון הלקוחות הנאמנים שלכם ולכן האכזבה שלנו מכם גדולה פי שניים.
העניין איננו כספי, אלא עקרוני ולכן לא נחשוש להשתמש באמצעים הדרושים כדי שמקרה כזה לא יחזור על עצמו וישנה עם לקוחות אחרים.





עלבון סוג הנזק :
ביטול עסקה ופיצוי עקב עוגמת נפש וזלזול פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה