פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות וטיפול כוזב נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כצנסלון כתובת:
קניון ערים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים ימים רכשנו אני ובת זוגתי שעון (דגם לא זכור) ולאחר כשלושה ימי ענידה נמצא היה כי השעון נעצר וכן גם רצועותיו מתקלות וכן נרכשו גם שרשרת ותליון יקרי ערך כולם. לדאבוני לאחר בקשת תיקון השעון/או החלפתו אך לצערי רק לאחר לחץ כבד ועזרה מעובד לשעבר קבלתי את השעון באורך פלא יום לאחר פניה לגורם פנימי (זאת לאחר שבוע המתנה) , בנוסף , לאחר שהחלפתי בסניף אחד של החברה תליון ב 20% פחות ורצון לשדרג לתליון אחר בסניף אחר, לא התקבלו אותם 20% בסניף אחר כך שהייתי צריך להוסיף את אותם 20% הפרש שנתנו לי בסניף הראשון, הרגשה של טיפול כוזב, לאחר רכישות רבות ברשת לא אחזור לשם שוב, ממתין למציאת פתרון מול ההנהלה , ההרגשה היא הרגשה של עבודה בעיניים, רשת שעובדת בצורה נוראית ולא מאורגנת (וחסכתי כאן עוד פרטים רבים שלא יועליו לבטח לייפוי החברה יותר).
אכזבה,טיפול גרוע סוג הנזק :
החלפת המוצר לזה הרצוי באותו מחיר כמו של סניף אחר באותה רשת! פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה