פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות עלוב וזלזול של המוכרות בלקוחות נושא התלונה:
‏שבת ‏03 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קרית גת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כחודש קיבלתי שעון מסוג פרארי במתנה, צבעו זהב צהוב בשווי 990 ש"ח.
לאחר שבוע שענדתי את השעון הוא השחיר לי, לכן שלחתי אותו לניקוי ואמרו לי שתוך שבועיים השעון יוחזר אליי.
השעון אכן חזר אבל נקי חלקית חלק בצבעו המקורי וחלק עם נקודות שחורות, יתרה מזאת השעון נלקח ממני כשהוא עובד וחזר ללא סוללה תקינה.
חזרתי שוב לחנות בפעם המי יודע כמה שלחתי אותו שוב ואמרו לי שיזרזו את העניין מפני שהשעון חזר במצב לא תקין כלל.
עברו שבועיים ולא קיבלתי טלפון, כשאני מתקשרת לוודא אם השעון חזר המוכרות אומרות שיש להן לחץ ושיחזרו אליי ומנתקות את הטלפון בפנים.
לא נותנים לי הזדמנות להוציא מילה מהפה...
הם עושות זאת שוב ושוב מה שגורם לי ללכת לסניף עצמו כדי לברר מה קורא עם השעון.
אני מאוכזבת מאוד, עלאק רויאלטי היוקרה מחייבת?! הזלזול והחוסר אכפתיות מחייבים!!
שעון חדש ותקין. פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה