פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
היהלומים בטבעת לא מפסיקים ליפול נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשנת 2004 רכשתי טבעת יהלומים ברשת רויאלטי. הטבעת עלתה לא מעט כסף שכן עליה יהלומים רבים ואבני ספיר. לאחר זמן קצר, עוד באותה שנה נפל אחד היהלומים מהטבעת. מאותו רגע זה והלאה, זו כבר הפעם הרביעית שנופל יהלום. פעם אחת ביקשו ברשת שאשלם על השיבוץ, מכיוון שלא היה לי עודף זמן להתווכח שילמתי, אך בפעם האחרונה בה שוב נפל יהלום (לפני כשבועיים) לא הסכמתי למחדל. ביקשתי שישבצו/ ילחימו מחדש את כל היהלומים על מנת שדבר זה לא יחזור שנית. לחרדתי קיבלתי את הטבעת חזרה מתיקון יחד עם מכתב מחנך ממחלקת השירות, על גבי תעודת אחריות של הטבעת!!! המכתב נרשם בלשון זו: "לקוח יקר, הטבעת הייתה בשיבוץ כמה פעמים, כל פעם האבן נופלת בצד [מיותר לציין כי זה לא נכון] יש סימן מכה, נא לשמור את הטבעת מפני מכות ונפילות". ברצוני לציין מספר דברים:
1. אינני עובדת אדמה, לא איכרה, לא עובדת כפיים, לא עובדת במשק בית או כל אחת מתעסוקות אלו אשר יכולים היו לגרום לטבעת להינזק.
2. מכיוון שטבעת זו יקרה הן מבחינת מחיר והן רגשית, אינני נוהגת ללכת עם הטבעת בכל יום ולרוב היא מאוכסנת בנפרד מכל תכשיט אחר.
3. אינני מבינה מדוע הרגיש נציג שירות זה או אחר לחנך אשה במקום לנבור היטב באיכות מוצריו- אם ישנה בעיה חוזרת, יתכן, ולו הסיכוי הקטן ביותר, כי שיבוץ האבנים לא נעשה כראוי!! [הצצה במספר התלונות כאן באתר, באותו הנושא, מבהירה לי שהסיכוי לא קטן כלל]
4. מדוע בחר נציג השירות לשלוח לי מכתב מחנך ועוד על גבי תעודת האחריות שלי? תעודת האחריות, כמדומני, אינה ולא אמורה לשמש ככלי להעברת מסרים. האם אין לרויאלטי תקציב ורווחים על מנת ל"בזבז" נייר ודיו ממדפסת ולשלוח הערה מסודרת על גבי מכתב המכבד הן את הלקוחה והן את בעליה של הרשת- אינני מבינה את פשר ההתכתבות על גבי תעודת האחריות ובוודאי לא את נסיונה של הרשת להטיל את האשמה בלקוח במקום לקחת אחריות על שיבוץ לא תקין של הטבעת.

אתמול בערב, 19/8/10, יום חמישי, שבועיים בלבד לאחר תיקון הנזק הקודם, במפתיע [או שבעצם לא] נפל יהלום נוסף מהטבעת! ולא בצד הטבעת, כפי שטען נציג השירות!

אני דורשת שיבוץ מחדש של היהלומים ומכתב התנצלות על ההתכתבות המביישת על גבי תעודת האחריות.

לא יאומן כי רשת כה גדולה ומכובדת מתנהלת בצורה בזיונית כלפי לקוחותיה.
כסף, זמן סוג הנזק :
שיבוץ והלחמה מחדש של האבנים בטבעת ומכתב התנצלות פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה