פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת/החלפת מוצר 3 ימים אחרי קנייתו. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רויאלטי קניון עזריאלי, תל אביב כתובת:
עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אחר 3 ימים מהקנייה, הלכתי עם השעון לראשונה והופעתי לראות ששילוב משקל השעון ובליטת המתגים שבצידו הימני מהווים מפגע שכן הם פוצעים את פרק כף היד.
החלטתי ששעון במחיר כזה שאמור היה לשרת אותי שנים קדימה לא אמור להרגיש ככה לאחר יום על פרק כף היד והחלטתי להחזיר את השעון
לאחד מסניפי הרשת בקניון עזריאלי.

הופעתי והצטערתי מאוד לשמוע שההסכם החזרה ביני לבין הרשת לא מכובד במלואו ושההחזרה טעונה החלטה שלך
משתי הסיבות הבאות:
1. הורדו חוליות מרצועת השעון (ע"מ להטעימה לפרק כף ידי).
2. השעון "היה בשימוש".

אתייחס כעת לשני הסעיפים:
1. הרצועות שהורדו מרצועת השעון הורדו ע"י עובדי החנות וביוזמנתם, כשאף אחד מהם לא טורח לומר לי מה המשמעויות.

2. השעון היה בשימוש על פרק כף ידי במשך יום אחד (!). פגם התכנון של השעון לא יכל להתגלות בדרך שאינה ענידה במשך זמן ממושך ממס' דק'.
איני מצליח להבין את ההחלטה האטומה לא לקבל שעון בין 3 ימים שנענד יום אחד מהנימוקים הנ"ל.
השעון הוא שעון יקר, כזה שאמור לשרתך שנים רבות.

איני מאותם לקוחות בעייתים שלא עומדים בהסכמים ומבטלים עסקאות, מעולם לא הייתי.
אך הפעם אני מרגיש שאני עומד מול שוקת שבורה.
שעון כה יקר שנענד יום אחד ופצע אותו בעור בגב כף ידי אינו יכול לחזור לבעליו, ומנימוקים רעועים.

אוסיף ואומר שבמועד החזרת השעון לחנות בעזריאלי נאמר ע"י המוכרת שאין זו הפעם הראונה שהם מקבלים מוצר פגום מהחנות בקניון אילון.

ושוב אני מדגיש- אין ברצוני לבטל את העסקה בהכרח, אלא רק לבחור מוצר שאינו פגום.

תודה רבה,
ערן.
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה או החלפה במוצר בעל ערך זהה. פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה