פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביצוע תיקון נושא התלונה:
גוגול דני שם/כינוי:
‏יום שני ‏08 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון אילון רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה8 לנובמבר מסרתי שעון סיאקו יקר ערך להחלפת רצועה בסניף רויאלטי שממנו קניתי את השעון ,לארח שבוע בתאריך15לנובמבר הודיעו לי שההחלפה תעלה 200ש"ח ותימשך חודש ימים !!!!הסכמתי , ,בתאריך 15 לדצמבר צלצלתי שוב ונאמר לי לחכות עוד שבוע , חיכיתי , צלצתי היום לברר ונאמר לי שהרצועה עדין לא הגיע לארץ.
האם זו דרך לטפל בלקוח שקנה מספר רב של מוצרים - אותי כמובן הם הפסידו.
זלזול סוג הנזק :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה