ביצוע תיקון |
נושא התלונה: |
גוגול דני |
שם/כינוי: |
יום שני 08 נובמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון אילון רמת גן |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה8 לנובמבר מסרתי שעון סיאקו יקר ערך להחלפת רצועה בסניף רויאלטי שממנו קניתי את השעון ,לארח שבוע בתאריך15לנובמבר הודיעו לי שההחלפה תעלה 200ש"ח ותימשך חודש ימים !!!!הסכמתי , ,בתאריך 15 לדצמבר צלצלתי שוב ונאמר לי לחכות עוד שבוע , חיכיתי , צלצתי היום לברר ונאמר לי שהרצועה עדין לא הגיע לארץ.
האם זו דרך לטפל בלקוח שקנה מספר רב של מוצרים - אותי כמובן הם הפסידו.
|
זלזול |
סוג הנזק : |
|
|
|
|