פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טבעת יהלומים עם פגם נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏26 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
העצמאות 48 יהוד ת.ד. 1158 כתובת:
קניון G כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,בתאריך 26/05/2010 רכשה עבורי אימי טבעת יהלומים בחנות רויאלטי בקניון G בכפר סבא (קוד מוצר 10302R21680Y14). הטבעת הייתה ב-60% הנחה ועלה 2,975.84 ש"ח אם נעשה כרטיס מועדון של הרשת ב-99 ש"ח.כמובן שעשינו ואימי שילמה סכום של 3,074.84 ש"ח.(חשבונית מס/קבלה מספר 5401-101456).
בתאריך 10/06/2010 גיליתי במקרה ששן עם יהלום שפוט נפלה ומה שנשאר היו החריטות שלה. באותו יום פניתי והיגעתי לחנות עם הטבעת,השוויתי מולם את מספר היהלומים מול התעודה הגמולוגית שקיבלתי והם אמרו שישלחו לתיקון,אבל שיקח הרבה זמן,לפחות חודש...אמרתי בסדר כי טבעת יהלומים לא קונים כל יום ואני רוצה לקבל מוצר טוב חזרה!אכן לאחר כחודש התקשרו והודיעו לי שהטבעת הגיעה- היגעתי לחנות אך משום מה הם טענו שאף אחד לא התקשר אלי. לאחר פחות משבוע הטבעת אכן הגיעה ולקחתי אותה בתאריך 26/07/2010. יום לאחר מכן חזרתי אליהם מפני שגיליתי שהתיקון שנעשה לי היה מאוד חובבני-הטבעת הייתה בצבע זהב והתיקון נעשה עם צבע כסף,את השן הם הילחימו עקום לגמרי ולא הסכמתי לקבל את הטבעת בצורה הזו.לאחר כחודש שוב קיבלתי את הטבעת אך שוב לאחר כשבוע שן אחרת עם יהלום כמעט ונפלה מהטבעת. היגעתי אליהם עם הטבעת שוב , ושוב הטבעת נשלחה לתיקון יחד עם מכתב שלי שאני מאוד מבקשת לקבל טבעת אחרת. בתאריך 17/09/2010 הודיעה לי דיטה מהחנות שקיבלתי אישור להחליף את הטבעת ושמחתי מאוד-היא אמרה שאולי כדאי לי לקחת טבעת אחרת אך אני מאוד אהבתי את זו וכשהיגעתי לחנות מנהלת החנות (שהייתה מקסימה!!) אמרה לי שהיא מזמינה לי את הטבעת בצבע כסף וזהב מסניף אחר וכמובן שהודיתי לה מאוד.מתישהו בחודש 11/2010 או 10/2010(כבר לא זכורים לי ממש התאריכים) הטבעות הגיעו ולקחתי שוב את הטבעת בצבע זהב זהה לראשונה אותה אהבתי.כשבוע אח"כ חזרתי אליהם כי ראיתי שגם הטבעת ה"חדשה" שנתנו לי מסניף אחר הייתה לאחר תיקון כבר וגם הוא היה קלוקל!!! ביקשתי לראות אולי יש טבעת אחרת באותו המחיר שתתאים לי ... היגעתי לסיף G כפ"ס וחיפשתי פעמיים,וגם לסניף בקניון ערים בכפר סבא וגם לסניף ברמת אביב אך לא מצאתי טבעת שממש אהבתי ולא רציתי להיתפשר על טבעת יהלומים במחיר כזה!!! הטבעת עבורי הייתה מתנת סיום תואר מההורים ורציתי שתהיה טבעת מיוחדת! ב- 30/12/2010 הייתי בסניף G כפ"ס ומצאתי טבעת שאהבתי (לא כמו הראשונה אך היא לא הייתה התפשרות...) והמוכרת הודיעה לי שאני צריכה לשלם עוד 750 ש"ח-1000 ש"ח עבורה. פניתי לשירות הלקוחות,לגברת עלמה בתחילת השבוע של ינואר לבקש ממנה לבוא לקראתי וכפיצוי על כל עגמת הנפש שעברתי עם טבעת שבכלל לא ענדתי שיתנו לי את הטבעת ללא תוספת תשלום!!! היא אמרה שהם לא מוכנים בשום פנים ואופן ובכלל את החלפת הטבעת הם עשו לי כמחווה של "רצון טוב"!!! ואם אני רוצה פיצוי על עגמת נפש היא תשלח לי "מתנה!!!" אמרתי לה שמדובר בטבעת יהלומים שאני לא רוצה להתפשר עליה,ולא הייתי קונה סתם טבעת יהלומים כדי לשים אותה במגירה או שתהיה כל הזמן בתיקונים... היא שלחה אלי מכתב (נמצא אצלי)שלפנים משורת הדין היא מאשרת לי להחליף את הטבעת אך את הפרש המחירים אצטרך לשלם והוסיפה בעל פה בטלפון שהיא לא מוכנה להחזיר לי את כספי למרות כל מה שעברתי ושלא נהניתי מהטבעת ואפילו קצת. יש לציין שהיגעתי עם אימי ואחותי לסניף G ב-30/12/2010 והייתה שם דיטה המוכרת ועוד מוכרת אחת (בלונדינית שלא זכור לי שמה) שהכירו אותי כבר וכשאמרתי להם לגבי הטבעת שזה לא הגיוני ולא ייתכן שאני קונה טבעת,משלמת ממיטב כספי ובקושי שמה אותה על האצבע הן אמרו לי שהטבעת מיועדת לאירועים ולא לענידה ליום יום (מה שהיו צריכות כנראה להגיד בזמן הרכישה) אך גם כשעניתי שבקושי ענדתי את הטבעת הן לא הגיבו...הן גם אמרו (וזאת אח"כ הן הכחישו שאמרו לאחר ששוחחתי עם דיטה ויש את אימי ואחותי עדות) שידוע להן ולחברה שהייתה בעיה עם היצרן או היבואן הזה ועכשיו הם לא עובדים איתו. כשפניתי אליהם כדי לדעת בדיוק איזה יצרן זה הן לא היו מוכנות להגיד. לפני יומיים היגעתי כדי לקבל את הטבעת חזרה ונתנו לי את הטבעת ללא התעודה הגמולוגית שנמסרה להן עם התיקון...יוליה הייתה בחונות וטענה ששוחחה בטלפון עם דיטה ושאין להן את התעודה הגמולוגית ושלא ניתן לקבל אותה מהחברה!
יש לציין כי את רוב התאריכים המדוייקים לגבי התיקונים קיבלתי לפני כיומיים מהעובדת יוליה בסניף G בכפר סבא שכן לא חשבתי בחיים שאצטרך לשמור כאלו נתונים על טבעת ממקום כל כך איכותי!!!
עגמת נפש סוג הנזק :
אבקש את עזרתכם או בהחזרת כספי כולל ריבית שכן הכסף נשאר כל התקופה בחברה ואני לא קיבלתי את המוצר כמו שצריך או בהחלפת הטבעת ללא עלות כספית לטבעת השניה שמצאה חן בעיני. פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה