פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון השרון נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה

בתאריך 14.04.11 בעלי קנה לי זוג עגילים בחנות רויאלטי בקניון השרון בנתניה,
בתאריך 17.04.11 החלפתי את העגילים בשני תכשיטים אחרים,
אקדים ואומר שכל העסקה היא פחות מ2000 ש"ח.
בתאריך 18.04.11 פניתי לחנות רויאלטי המדוברת וביקשתי לבטל עסקה מכיוון שלא מצאתי
משהו ברשת שלהם שאני מעוניינת , המוכרת שהייתה בחנות בשם אילנה, סירבה לבטל עיסקה
ואף סירבה לתת לי זיכוי כלשהו.
פניתי טלפונית למוקד שירות הלקוחות של רויאלטי ושם שוחחתי עם בחורה בשם עלמה שלטענתה
היא מנהלת שירות הלקוחות , גם עלמה סירבה לבצע ביטול עסקה ,ורק לאחר לחצים הסכימה לתת לי
זיכוי לקניות ברשת שלהם,
לטענת רויאלטי מדיניות החברה שלהם לביטול עסקה היא יומיים.....
במקרה דנן עברו 4 ימים כשבתוכם יש ימי שישי ושבת!!
לפי חוק תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) 2010 סעיף 6 פסקה 11....תכשיט שהמחיר ששולם בעדו גבוה מ3000 ש"ח, במקרה כזה לא תחול זכות הביטול,
אך במקרה שלי מדובר על עסקה בפחות מ2000 ש"ח.
כרגע יש לי זיכוי ביד שאין מי לי מה לעשות בו מכיוון שלא מצאתי שום דבר בשבילי ברויאלטי, ומעבר לכך חווית הקנייה גרמה לי לכך לא לרצות לבצע שום עסקה עם רשת זו.
אני דורשת לקבל את כספי בחזרה בתמורה לזיכוי שיש בידי ולבצע ביטול עסקה.
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה ופיצוי פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה