|
|
|
|
|
|
צמיד זהב |
נושא התלונה: |
יום שישי 13 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
קניון גירון - אשקלון |
כתובת: |
אשקלון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי צמיד זהב ב23/3/11 ברויאלטי אשקלון, לאחר כי חודש הצמיד התחיל להשחיר בצד אחד ולאחר מכן נקרא. אני פניתי לסניף אשר ממנו נקנה הצמיד ועדיין יש תשלומים בכרטיס אשראי עבורו, שם אמרו לי שחייבים לקחת אותו לבדיקה בכדי לקבל אישור להחלפת המוצר. לאחר מכן קיבלתי תשובה שלא ניתן להחליף את המוצר למרות שמאז הקנייה עברו רק חודשיים. אני חברת מטעדון של רויאלטי ממדי פעם קונה שם מוצרים. הצמיד אשר לקחו לי אותו למעבדה לא הוחזר אלי ולא הוחלף.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
להחליף את המוצר או החזר כספי עבור המוצר. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רויאלטי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|