פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית שעון יוקרתי ויקר ובתוך 3 חודשים יצא פעמיים לתיקון. נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בילו 2 כתובת:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר כחודשיים של שימוש בשעון יקר ויוקרתי שרכשתי מרשת רויאלטי ,השעון נעצר ,חשוב לציין שסוג השעון הוא כזה שנטען בתנועת היד ורק פעם ב5-10שנים יש צורך בהחלפת כבל לשעון.לכשהגעתי לחנות וביקשתי להחליף לי את השעון בשעון חדש.המוכרות בחנות אמרו שאין באפשרותם להחליף את השעון ושאני צריך ליצור קשר עם קשרי הלקוחות של החברה.אז שלחתי להם פקס,

יום ראשון 05 יוני 2011

לכבוד: מחלקת שרות לקוחות רשת ROYALTY

נושא:קבלת שירות ברשת ROYALTY.

תחילה אציג את עצמי, שמי יהודה לוי נשוי פלוס 3, מתגורר בעיר רחובות.
הרבה זמן שברצוני לבצע רכישה של שעון איכותי ויוקרתי מאחת הרשתות הגדולות .
אחת מהחנויות הרבות שביקרתי הייתה של רשת ROYALTY שבקניון רחובות.

נכנסתי לחנות ROYALTY בתאריך 14.03.11 בשעה 18.44 וניגשתי ישר למחלקת השעונים היוקרתיים של חברת SEIKO
אשת המכירות התעניינה לעומק במה בדיוק אני מעוניין ולאחר שהבינה שמדובר בשעון איכותי ברמה גבוה נשאל על ידיה לאיזה צרכים השעון מיועד, מהו גודל התקציב לרכישה , כל זאת באדיבות רבה.לאחר שקיבלה את כל האינפורמציה החלה בעבודתה.
במקצועיות ומיומנות החלה להסביר ולהדגים על הסוגים השונים בחנות וכל זאת תוך מתן הסברים מפורטים של יתרונות וחסרונות של כל אחת מהשעונים.

הקסים אותי האופן בו התייחסה והפנימה את כל אשר הפריע והיה חשוב לי בנושא זה,
מאידך לאחר ייעוץ והסבר רב מצד אשת המכירות – נרכש על ידי השעון SEIKO VELATURA 20434SRH005P1D והדגש המיוחד שצוין בפני הוא שהשעון נתען בתזוזת היד ואין צורך בהחלפת סוללה ופתיחת השעון כל תקופה של שנה או שנתיים.
מהניסיון שלי שעון שמחליפים סוללה ומבצעים אטימה כבר לא מתפקד כמו קודם תמיד נכנסים אדים ויש בעיות של קורוזיה וכ"ו.

ביצעתי את הרכישה ויצאתי מרוצה עם השעון החדש של חברת SEIKO.
הנני עובד בחברת טבע העולמית נוסע הרבה לפגישות ונמצא בקשר עם המון חברות הנותנות לחברתנו שרות ותמיכה.בכל מקום שהיתי התרשמו מהשעון ,הוא מרשים ויפה ואיכותי,
ציינתי בפני כולם ש SEIKOזה השעון ואם כבר לקנות אז ברשת ROYALTY.

כעבור כחודשיים נעצר השעון, נדהמתי חשבתי שאני חולם שעון שרכשתי במיטב כספי שכל הייחודיות שלו שהוא אמור לעבוד שנים כבר אחרי חודשיים נעצר!
ניגשתי לחנות ב17.05.11בשעות הערב וצינתי בפניהם את התקלה.
האמת גם שם היו המומים ואמרו שישלחו ליבואן לבחור בשם ולאדי והוא יבדוק את השעון.
ציינתי בפניהם שבמידה ויש צורך לפתוח את השעון ויבוצע איזה שהוא טיפול אני מבקש שעון חדש,זה גם מה שצוין בשובר שקיבלתי שהשארתי את השעון.

לאחר כשבוע צלצלו אלי מהחנות ROYALTY וציינו שאגיע לקחת את השעון.
הגעתי לחנות עוד באותו הערב נרגש לענוד כבר את השעון שלי!
בפתיחת הכרטיס של חזרת השעון צוין כי השעון נפתח ,הוחלף כבל ונאטם.

אמרתי למוכרת כי אני לא מוכן לקבל את השעון לאחר הפעולות שנעשו בשעון וזה מה שציינתי לפני שהוא יצא לתיקון.
הייתה אטימות מוחלטת מצד המוכרות בחנות הרבה פחות נחמדות ואדיבות כמו ברגע ביצוע רכישת השעון,זה היה מדהים !! לא היה שום ניסיון להבין אותי,אני פשוט לא מבין אך שעון שעולה 8000ש"ח (למרות שאחרי מיקוח רכשתי אותו בפחות) כפי שהוא מוצע למכירה בחנות אמור לעצור לאחר כחודשיים ולבצע בו החלפה של איזה שהוא רכיב .
דיברתי עם אלמה משרות לקוחות ותשובתה הפתיע אותי ,"זה מה שיש ואין מה לעשות" "זה קורה" .
את התשובות האלה אני ממש לא מבין ולא מוכן לקבל בשום אופן,השעון הגיע אלי שהוא לא תקין(אם הוא נעצר לאחר כחודשיים .
אני דורש בצורה הכי ברורה שעון חדש-כי מגיע לי!
מקווה שהמכתב הזה יהיה האחרון בהתקשרות בינינו ושאמשיך להיות לקוח מרוצה כבעבר.
בברכה:יהודה לוי נייד 0548883228.
Yehudh [email protected]

לאחר קבלת הפקס חזרו אלי ואמרו לי שלא יחליפו לי את השעון וכי אם המקרה יחזור בחודשים הקרובים אז השעון יוחלף.

לאחר כחודש השעון נעצר שוב,ושוב שלחתי להם פקס,
בס"ד 28.06.2011

לכבוד: מחלקת שרות לקוחות רשת ROYALTY

נושא:קבלת שירות ברשת ROYALTY.
לידי שחל פלח,

בוקר טוב ושבוע נפלא שחל,
בהמשך להתכתבותי אתך וכן השיחה שיזמת וחזרת אלי בעקבות הפניה שלי בפקס מתאריך ה05.05.11 ברצוני להביא לידעתך כי השעון החדש שרכשתי בחנותכם
ברשת ROYALTY בעיר רחובות בתאריך 14.03.11
יצא לבדיקה ותיקון בתאריך 15.05.11למרות שדרשתי וביקשתי שעון חדש נאמר לי שתקלות מסוג זה הינן מקרה מאוד נדיר ואולי באחד לאלף שעונים יכול הדבר לקרות.

אמרת לי שאהיה רגוע ושהשעון לאחר טיפולכם יעבוד שנים רבות,ושאם מסיבה כל שהיא התקלה תחזור הקבל שעון חדש.

אז ברצוני לידע אותך כי השעון נעצר שוב בשבת בתאריך ה25.06.11 וכבר ביום א ה26.06.11 בשעות הערב העברתי את השעון לחנות .

אני חש תסכול ועוגמת נפש ללכת הלוך ושוב עם השעון,ועל הזמן הרב שעובר מזמן שליחת השעון ועד לחזרתו.
אני מבקש לעשות לדבר הזה סוף ולהחליף לי את השעון לחדש ולסיים כבר את הנושא הזה אחת ולתמיד.

האמת שחוץ מהחלפת השעון ראוי שאקבל גם איזה שהוא פיצוי כי האמת היא שאני לא מרוצה כלל בכל מקרה ובמצב הנוכחי ולא אחזור לרכישה נוספת וגם לא אמליץ לחברי ומשפחתי לעשות כן.

בברכה והמשך יום טוב יהודה לוי
054-888-3228

שוב חזרו אלי לאחר קבלת הפקס ואולם התשובה שניתנה לי שהמנכל נמצא בחול ורק שיחזור עוד 10ימים תהיא להם תשובה אם מגיע לי שעון חדש או לא.
אני כבר משתתתתגע.
כספי סוג הנזק :
להחליף את השעון בשעון חדש ואו להחזיר את הכסף פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה