פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון שלוש פעמים נושא התלונה:
Fedoseev Michael שם/כינוי:
‏יום שני ‏18 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
דוכן סופרגולד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
שמי מיכאל פדוסייב וברצוני להגיש תלונה על מוצר פגום שרכשתי בתאריך 23.11.08 מסוג .
.1KPM254

בתאריך 03.08.10 נפלה אבן מהטבעת והיני פניתי לחנות "סופר גולד" שבה קניתי את המוצר וביקשתי להחליף את האבן ולבדוק את סיבת נפילת האבן.
לאחר מכן החברה טילפנה אליי ואמרה שהאבן נפלה כתוצאה מחבלה ולכן עליי לשלם על התיקון מכיסי
וכי אין באפשרותם לתקן את הטבעת על חשבונם מפני שהסתיימה תקופת האחריות על המוצר.
מחוסר ברירה שילמתי על התיקון מכיסי.

בתאריך 11.12.10 עוד הפעם נפלה אבן מהטבעת ופניתי לחנות "סופר גולד" שנית על מנת שיחליפו את האבן.
לפני שתוקנה הטבעת טילפנו אליי מהחברה והביאו לידיעתי כי התיקון ישולם על ידם מפני שלא נגרם כל נזק לטבעת והחברה לוקחת אחריות מלאה על התיקון.

בתאריך 10.02.11 עוד הפעם נפלה אבן מהטבעת ושוב פעם פניתי לחנות על מנת שיחליפו את האבן.
תיקון הטבעת היה על חשבון החברה היות ועוד הפעם לאחר בדיקת הטבעת הם לא מצאו שום סיבה לנפילת הטבעת.
המתנתי לשיבת הטבעת במשך חודשיים וחצי וחמישה ימים לאחר שקיבלתי את הטבעת נפלה עוד אבן.

הטבעת היא מתנה לאישתי ובמקום שהיא תיהנה מהמתנה אנו מחכים כל הזמן שהטבעת תחזור מתיקון.
פניתי לחנות זו כי חשבתי שהיא הטובה ביותר ומצאתי את עצמי עם מוצר פגום שאני מבזבז כבר 3 שנים בלתקן אותו.
איני רוצה לבזבז את זמני יותר בתיקונים ואת כספי ולכן ברצוני לבקש להחליף את הטבעת או לקבל עליה החזר כספי היות והטבעת נמצאת יותר בתיקון מאשר אצלי.
להחליף את הטבעת או לקבל עליה החזר כספי. פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה