פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת שעון סייקו 11 יהלומים עקב רצועה פגומה שהוחלפה ושוב נקרעה. נושא התלונה:
פרידלמן שירה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏20 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
סניף הרצל חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8/9/2011 בעלי קנה לי מתנה לחג שעון סייקו עם 11 יהלומים. בסניף ממילא בי-ם כשהיינו בנופש. כעבור שבועיים ממועד הרכישה חידשתי את השעון בחג ראש השנה וכעבור שבוע הרצועה החלה להתקלף, אני חיפאית ולכן פניתי לסניף רויאלטי בחיפה בהרצל בבקשה להחלפת הרצועה.השארתי את השעון בתיקון ורק כעבור שלושה שבועות הגיע השעון עם רצועה חדשה .לאחר שבוע חזרתי לחנות בבקשה לאישור החלפה או לתיקון הרצועה שוב כיוון שהתקלפה בשנית, הגעתי לסניף רויאלטי בהרצל חיפה ואמרו לי שיבקשו אישור החלפה,כעבור 3 ימים התקשרתי לחנות ואחת המוכרות אמרה לי "בואי ותיקחי מה שאת רוצה" הגעתי לחנות אחרי כמה ימים ומתברר שהמוכרת טעתה ואין שום אישור החלפה והשעון הפגום יחזור אלי ואם יש לי בעיה שאפנה לשירות הלקוחות . השעון עלה לנו הון של 2800 ש"ח, אנו אנשים פשוטים שלא קונים בד"כ בסכומים כאלה ובמקום ידוע ומוכר כמו רויאלטי ציפינו לקצת יותר יחס ושרות שאפשר לתת ללקוח חדש שקונה בסכומים כאלה. המוכרות בסניף חיפה לא עשו שום מאמץ לרצות אותי ויצאתי בצער מהחנות ולא אחזור שוב לקנות במקום כזה שלא נותן שירות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אישור החלפה לשעון אחר שמכבד את המחיר שהושקע בו. פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה