|
|
|
|
|
|
טרטור +שירות גרוע |
נושא התלונה: |
לוי חני |
שם/כינוי: |
יום שני 28 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
הגדוד העיברי 6 |
כתובת: |
קנסיון סי מול אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום
ברצוני לשתף אתכם בשירות הביזיוני שאותו קיבלתי.
אני לקוחה ברויאליטי הרבה מאוד שנים והפעם זאת תהייה הפעם האחרונה ברשת הזאת.
לפני שבוע הגעתי באמצעות התעודת אחריות לתקן שעון שרכשתי בסניף אשדוד.
לאחר שהמוכרת רשמה בדיוק את הדברים שיש לתקן הבטיחה לי שהכול יטופל ואין לי מה לדאוג.
להפתעתי, כאשר הודיעו לי שהשעון מוכן, הגעתי פעם שנייה מתל אביב במיוחד בעוד שביררתי לפני בשיחה טלפונית עם המוכרת האם כול התיקונים בוצעו .כאשר הגעתי לחנות, גיליתי שמה שנרשם ע"י מוכרת החנות היה לשווא, פשוט התעלמות טוטלית !! בנוסף במעמד תיקון השעון ביצעת הזמנה של שימור שעון סייקו מדגם "ולטורה" בסה"כ 4990 לפני הנחה. כמובן שלאחר זלזול וכשל שירות לקוחות כזה לא ארכוש שום שעון אצלכם. אני מבקשת כי אם אתם חברה המכבדת את לקוחותיה ואם אתם חברה אשר שמה דגש על לקוחותיה בראש ובראשונה . אבקש כי מנהלת ששמה שרונה תחזור אליי במיידי כפי ששמה ומעמדה נמסרו לי על ידי המוכרת בחנות ששמה לאה שגם היא הופתעה למראה החוסר יחס ללקוח "והתיקון" הכושל.
|
כשל שירות+ טרטור לקוח |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
רויאלטי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|