פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"תיקון" עגלים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏25 ‏מרץ ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גראנד קניון כתובת:
בקניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני רכשתי עגלים בחנות רויאלטי. אחרי תקופה קצרה בעגיל אחד המנעול נחלש ולא היה ניתן לסגור אותו והוא כמה פעמים נפל לי מהאוזן. הנני מתגוררת בחדרה נסעתי במיוחד לחיפה על מנת למסור עגלים לתיקון. בחנות קיבלו עגלים ואמרו "העגלים יחזרו מהתיקון תוך שבועיים". אחרי שבועיים קיבלתי עגלים. אך אחרי יומיים הסוגר לא היה נסגר באותו עגיל. נסעתי שוב לחיפה ובחנות רציתי למסור עגיל לתיקון חוזר. בחנות נמצא מנהל החנות הוא לקח ממני עגיל פגום וגם ביקש עגיל תקין.מול העניים שלי הוא לקח פלייר והתחיל לתקן ואז שאלתי אותו "מה גם פעם ראשונה לא שלחתה לתיקון?" וקיבלתי תשובה "הכל אפשר לתקן במקום". אחרי שיחה קצרה פתחתי תעודת אחריות ובאמת לא היתה השום חותמת על תיקון.
אחרי "תיקון" הוא לקח שני עגלים בידו עירבב פתח יד ושאל אותי "איזה עגיל היה שבור?" אני היתי בהלם מוחלט מה"תיקון" ומהיחס שקיבלתי, נסעתי סתם פעמיים לחיפה, והעגיל נשאר שבור כמו שהיה. עגלים שרכשתי הם יקרים וקיימת אחריות מסודרת לתיקונים. אודה לטיפולכם המהיר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון מסודר לפי אחריות. להביא לידעת מנהל ראשי של ח פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב כבסה מנהל שרות לק שם ותפקיד:
האדם אותו פגשה הגברת איננו מנהל כי אם אחד הדיילים בחנות. בכל אופן חברתנו כחברת תכשיטים גדולה בעלת 45 סניפים ברחבי הארץ מחזיקה לצורך העניין מעבדת תיקונים ארצית בתל אביב.כל תיקון של שעון/תכשיט מרחבי הארץ נשלח למעבדה ,מתוקן במעבדה וחוזר אל החנות בה נמסר מתוקן יחד עם תיעוד של התיקון. לצערי לא הצלחתי להבין(גם בברור שערכתי) את טיב הפעולה שבוצעה סניף בחיפה והאם פעולה זו נתלוותה לשליחת התכשיט לת"א או באה במקומה?
לתשומת ליבכם הגברת מדברת על אירוע שהתרחש לפני כמעט כשנה במרץ 2005!
.
תגובה:
לצורך הסר ספק אבקש מן הלקוחה לשלוח את התכשיט שוב, הפעם אליי(רביב-מנהל השרות) דרך כל סניף של רויאלטי בארץ(הסניפים הקרובים לחדרה הם בחיפה ובנתניה) ואני אוודא אישית שהתכשיט יטופל כיאות .
אופצייה אחרת היא שהגברת תשלח את התכשיט בדואר רשום (לכתובת: הרב קוק 5 ת"א מיקוד:61046-לידי רביב) ואנו נחזיר לה בכל מקרה את דמי עלות המשלוח . תודה ובברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה