פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מוכנים להחילף שרשרת בגלל שנקנתה באילת!! נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מלכי ישראל כתובת:
קרית גת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קנו לי שרשרת באילת בתאריך 14.1.2012 בזהב לבן ,בתאריך 16.1.2012 נכנסתי לסניף בקרית גת להחליף לאותה שרשרת בדיוק רק בזהב צהוב,אחרי שבועיים בערך התקשרו להגיד לי שאני יגיע לבצע את ההחלפה, כשהגעתי לא היה ניתן לבצע את ההחלפה,ובשיחה עם מנהל החנות נאמר שלא ניתן לבצע החלפה בגלל שהמוצר מאילת ושאני אפנה לשירות הלקוחות ששם קיבלתי שירות ממש ממש גרוע ונאמר שלא ניתן לעשות דבר אלה ליסוע לאילת ולהחליף שם!! תשובה לא הגיונית בעליל!! ושאני לא יכולה לקבל את הכסף ולא ניתן לעשות כלום! נתנו לי מספר פקס של ההנהלה הברירה היחידה שנתנו לי,אני שלחתי פקס להנהלה ולצערי אני לא מקבלת תשובה כלל וכלל!! וכשאני מתקשרת לברר אם הפקס הגיע אני נתקלת בניתוקים ובדיבור לא יפה של הנציגה! כרגע אין לי מה לעשות ויש לי שרשרת זהב בארון שעלתה יקר !לא צפיתי ליחס ולשרות כזה מחברה גדולה!! ואין לי לאן לפנות!!! הזמן עובר ולצערי זה לא לטובתי!
עוגמת נפש סוג הנזק :
השרשרת הוזמנה אני פשוט רוצה את אותה שרשרת בזהב צהוב! פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה