|
|
|
|
|
|
שירות גרוע |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי שעון בפברואר, אחרי חודשיים הוא נשבר בלי שנפל או קיבל מכה. הכנסתי לתיקון ועד היום השעון לא חזר אליי. בנוסף דורשים ממני לשלם על התיקון למרות שהשעון היה חדש לחלוטין וזאת לא היתה שבירה כתוצאה משימוש לקוי.
|
כולם |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רויאלטי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|