פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר מס נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
להנהלת "רויאלטי" שלום רב:
הסיבה למכתב זה היא חוסר התיחסות מוחלטת על מה שקרה לנו באחד מסניפיכם, בקניון "רננים" לצורך העניין. הסיפור כבר ידוע לכם אבל נחזור שוב לשורש כעסנו. שמי מוניקה איילון ואחותי פטריסיה וילדבאום, שתיינו לקוחות ותיקות של הרשת . בדרך כלל קונות בקניון "שבעת הכוכבים" כי גרות באזור אבל הפעם עשינו קניה בסניפיהם ברעננה כי היינו במקום באותו יום. אמא שלנו היא תושבת חוץ, גרה בדרום אמריקה וכפי שידוע לכם, הזהב שמה הוא 18 קרט. כל שנה היא מגיעה לביקור בארץ ובאותה הזדמנות מביאה למכירה תכשיט שסבתא שלנו השאירה בירושה. הפעם הביאה צמיד יפיהפה , כבד מאוד שנאלצה להיפרד ממנו כי במשך השנים, יצא חלק בגלל תחזוקה לא טובה כנראה ולא ניתן היה לענוד אותו. ההחלפה נעשתה על ידי מוכרת בשם רותי ובחרנו תמורתו שרשרת עם טליון ושני זוגות עגילים שאמא שלנו היתה צריכה להוסיף עוד כסף בנוסף, בטוחות ששלושת הפריטים לא הגיעו לרבע מחיר מהצמיד שאמא מכרה אבל לא התלוננו ובתאריך 4 ליוני 2012 עשינו את העיסקה. בסופה אמא שלי ביקשה שיכינו לה ניירות לשדה תעופה בשביל לקבל החזר מס על הקניה והיתה צריכה לקבל קרוב ל200 דולר שעבורנו עדיין זה כסף. בדיוק באותו זמן היתה בחנות החלפת משמרת ונכנסה מוכרת אחרת בשם פרלה . היא זו שרשמה את כל פרטי אמא שלנו ואמרה שכאשר הניירות יהיו מוכנים נבוא לקחת אותם. המוכרות לא ציינו בשום שלב שבגלל שקיבלנו הנחת מועדון על שמי אחד הניירות שאמא היתה צריכה להציג בשדה, יהיה רשום על שמי , וזאת הסיבה על כך שלא קיבלה את ההחזר. , גם אנחנו לא בדקנו את הניירות לפני כן כי אחרת היינו מנסות ביחד איתכם לשנות משהו לעזרתה , היא שילמה הרבה כסף על הרכישה .בקיצור הגיע יום חזרה הביתה וכשהציגה את הניירות בשדה , השניים הראשונים היו על שמה אבל בשלישי, הופיע את שמי במקום שמה, והכשיל את קבלת הכסף . כשבאנו אל רותי בטענות , היא עצמה אמרה לנו שמצטערת אבל פרלה , זו שהכינה את הניירת, היא חדשה ולא הבינה מה היא עושה ואתם, ההנהלה, בשיא החוצפה עניתם לנו שאין מה לעשות כי מכרנו לכם "זהב ישן".....עדיין לא מובן לנו איך אנשים שעוסקים בזהב עונים בכזו בורות , זהב הוא זהב לכל החיים ובטוח שהשארנו לכם פי 4 זהב ממה שקיבלנו. בתור לקוחות ותיקות, ציפינו לפיצוי על טעותכם אבל העדפתם לענות בתשובה לא הכי חכמה. בגלל זה החלטנו אני ואחותי שלא נקנה יותר ברשת שלכם ונעביר הלאה לאנשים אחרים על חוסר ההתחשבות על כך שאתם טעיתם ולא אנחנו. בנוסף רוצים לספר לכם שאחרי חודש השרשרת שרכשנו כבר הגיעה לתיקון וזאת לא הפעם הראשונה שתכשיטים שנרכשו אצלכם נשברים מהר מהצפוי .....לי עדיין יש צמיד מחו''ל שהורי נתנו לי במתנה כשהייתי בת 15 וכיום אני בת 60.....מה זה אומר????? בכבוד רב מוניקה איילון, פטריסיה וילדבאום
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה