|
|
|
|
|
|
אי מתן שירות הוגן |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון פתח תקווה אבנת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני 8 חודשים קניתי עגילים עם יהלומים ואבן גדולה ב-6500 ש"ח העגילים שמורות בתוך הקופסא שלהן ביתר זהירות. לפני כחודשיים ראיתי שאבן אחת נשברה בחיבור שלה לכן לפני שהנזק יגדל פניתי לחנות ושם נאמר לי שיחליפו לי בתשלום של 300 ש"ח!!!!!!! לבסוף לא היה להם אותו אבן ונאלצתי לקבל אבן שונה וקטנה יותר מהשנייה ובכול אופן עדיין לשלם את התשלום הזה בטענה שהאחריות היא רק על הסוגר!!!!!! אין זה הגיוני שחברה בגודל כזה נותנת אחריות על סוגר כשמרכז העגיל והדבר ברגיש ביותר הוא האבן ולבקש תשלום בכזה סכום!!!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
אני רוצה החזר כספי של הסכום שנלקח ממני על החלפת האבן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רויאלטי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|