איכות נמוכה של המוצים הנמכים ברשת |
נושא התלונה: |
יום ראשון 09 ספטמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון גבעתיים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
במסגרת מתנה ליום הולדת קיבלתי טבעת יהלומים אשר נקנתה ברשת ב10.2010.הקניה בוצע ע"י חברתי אשר מתגורת בחו"ל ומבצעת רכישות גדולות מאוד ברשת רויאלטי כמה פעמים בשנה.לפני כשבוע הטעת נשברה.פניתי לסניף גבעתיים,מוכרת בשם טניה היתה אנטיפאטית וחסרת סבלנות,הבהירה כי התיקון בתשלום.מיותר לציין שטבעות יהלום צריכות להחזיק מעמד מספר שנים רב ובוודאי שלא פחות משנתיים.בכל מקום מכבד את המוניטין שלו אחראיות ניתנת לכל החיים ולא לשנה,במיוחד כאשר מדובר על לקוחות קבועים של החבה.החברה מוכרת מוצרים לא איכותיים ולכן אורך החיים שלהם קצר, וכך פוגעת בתדמיתה.כפי המלצה של מוכרת החצופה לא לקנות יותר מוצרים של הרשת, אמליץ גם לחברתי על מקומות אחרים האמינים יותר ומוצהם איכותיים יותר.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
תיקון טבעת ללא תשלום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|