פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות תכשיטים גרועה ושרות לקוחות גרוע יותר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשנת 2007 נקנתה טבעת יהלומים שלאחר תקופה מסויימת נשלחה לתיקון עקב שבר בחלק האחורי ושבר נוסף בצד שילמתי על התיקון כ- 130 ש"ח לא עבר הרבה זמן והטבעת שוב נשברה ובאותו מיקום. הפעם החברה דורשת 300 ש"ח לתיקון. למען ההשוואה קניתי טבעת נישואין באותה שנה מחברה אחרת ועד היום לא נזקקת לשום תיקון. בחברה מסרתי את הטבעת ב- 17.3 לאחר שלא חזרו אלי כמה שבועות יצרתי קשר ואז נמסר לי הצעת המחיר, ביקשתי שלא לתקן כי המחיר גבוהה ואז שוב נענתי שהטבעת תחזור לסניף, עבר עוד חודש ועדין אף אחד לא חזר אלי אלא רק שאנני יזמתי שיחה אליהם, בכל פעם יש תירוץ אחר כגון: חגים, יצרנו קשר ולא ענית ( למה לא הושארה הודעה בת"ק??) וכד'. גם שהגעתי למנהלת השרות קיבלתי לבסוף תשובה שלאחר כמעט שלושה חודשים הטבעת חזרה ואם אני עדין רוצה לתקן תתן לי 10% הנחה.
אם איכות החומר היתה באמת טובה טבעת לא צריכה להגיע לתיקון פעם שניה והשרות מדבר בעד עצמו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון במחיר הוגן ולקיחת אחריות לאיכות השרות פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה