פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נפילת אבן יהלום מטבעת נושא התלונה:
אברהם אריה שם/כינוי:
‏שבת ‏01 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
סניך קניון הנגב כתובת:
קניון הנגב באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי טבעת יהלום בתחילת דצמבר 2005, הטבעת הייתה גדולה על האצבע של זוגתי ולכן החלטנו באותו הרגע, שאנו רוצים את הטבעת ושלחנו אותה לתיקון.
נאמר לנו ע"י עובדי החנות שיצרו עימנו רשר כאשר הטבעת תגיע.
חיכינו כ- שלושה שבועות ועדיין אין שום טלפון.
ניגשתי לסניף ושם נאמר לי כי לא ניתן להקטין את הטבעת למידה הרצויה אך יכול להיות כי ניתן להקטין אותה למידה אחת גדולה יותר מהרצויי.
אני וזוגתי הסכמנו, ושלחנו שוב את הטבעת.
את הטבעת קיבלנו בסוף פברואר או בתחילת מרץ (אני לא זוכר בדיוק מתי).
הטבעת היתה בשימוש אוליי חודש והאבן נפלה (לא נמצאה).
בת זוגתי ניגשה לסניף להתלונן על הבעיה (יש לציין כי בחנות היה בחור עם אותה בעיה ועם אותו סוג עיצוב טבעת רק שלו האבן נפלה לאחר כ- שנה) והטבעת נשלחה לבדיקה.
ב- 24 לאפריל זוגתי פנתה לסניף ושם נאמר לה כי היא צריכה לשלם יותר מ- 900 שקליםעל האבן, אך הם יעשו לה הנחה והיא תשלם סכום של 420 שקלים, וכאשר ביקשה זוגתי טלפון של אחראי, נענתה בשלילה ונאמר לה שכאשר הטבעת תגיע לסניף נראה מה ניתן לעשות.
ב-25 לאפריל אני נכנסתי לסניף ודרשתי הסבר ורק לאחר שדרשתי בתוקף טלפון של אחראי הם נעתרו לבקשתי ונתנו לי.
דיברתי עם האחראית והיסברתי לה כי כניראה שהתיקון היה לקויי ולא יתכן שאבן נופלת סתם כך.
לאחר שיחה של טענות והבהרות נאמר לי על יד כי רקפת(כניראה האחראית האמיתית) תחזור אליי עוד באותו יום או למחרת, והנה אני מחכה עד היום.
אני חייב לציין כי שירות הלקוח גרוע ביותר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מתן זיכויי לרכישה של טבעת אחרת פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב כבסה-מנהל שרות לק שם ותפקיד:
שלום רב,
אבקש ממר אריה אברהם להעביר את הטבעת
באמצעות סניף רויאלטי אליי (לידי:"רביב-מנהל השרות").
תגובה:
לכשתגיע הטבעת לידיי אטפל במקרה באופן אישי מתוך רצון לפתור את הסוגייה לשביעות רצון הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה