פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה ושירות לא טוב נושא התלונה:
‏יום שישי ‏05 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון רמת אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשמונה שנים קנינו טבעת בסניף הנ"ל. לאחר כשנתיים היא נשברה (עקב שחיקת הזהב - דבר תמוה כשלעצמו). כשהבאתי לחנות ביקשו תעודה שהייתי אמורה לקבל עם הטבעת - אך לא קיבלתי. המוכרת אמרה שזה מ"זהב ירושלים" ושלחה לתיקון. הדבר חזר על עצמו לפחות עוד פעם במשך השנים האלה, ושוב קרה עכשיו.

בתאריך הנ"ל הבאתי את הטבעת לחנות. שוב ביקשו ממני את ה"תעודה" - שוב הסברתי שלא קיבלתי אבל שתמיד שלחו לי לתיקון בזהב ירושלים. הפעם, המוכר הביע ספקנות באשר למהימנות דברי: מה הוא חשב, שהחלטתי להתלבש על רשת רויאלטי? האם זו אשמתי שהמוכרת אז לא סיפקה לי תעודה? ובנוסף, כיצד יתכן שרשת שמכבדת את עצמה מוכרת טבעת באיכות כזו שמדי שנתיים היא נשברת? כל חברה שמכבדת את עצמה מזמן הייתה מחליפה לי לטבעת אחרת - איכותית יותר. למרות שאף פעם לא ביקשתי זאת.

המוכרת שלחה את הטבעת לתיקון ואמרה שיחייבו אותי. לפי בקשתי ניתן לי גם מספר טלפון של החברה להתלונן על יחסם הלא יאה של המוכרים - אך לא ניתן להשיג מענה בטלפון.

ברצוני שוב לציין שיחסם של המוכרים אינו ראוי. גם אם אין לי תעודה זוהי חוצפה להטיל ספק בדברי וכל דיעה או הצעה חייבת להיעשות בצורה הנימוסית ביותר. מציעה שתתדרכו את עובדיכם.

ומה עושים עם טבעת כזו - שנשברת כל הזמן?

אני מאד מבקשת טיפול ותגובה, כי כאמור - לא ניתן להשיג בטלפון.

בכבוד רב,
עמית
תיקון קבע פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב כבסה-מנהל שרות לק שם ותפקיד:
שלום רב,
ראשית רציתי להתנצל בפניי הלקוחה אם חשה שלא זכתה ליחס הולם בחנות.
הנושא ייבדק מול הדיילים/ות בחנות הנ"ל.
לעניין עצמו,זו אינה "חוצפה" לדרוש תעודת אחריות למוצר יוקרתי,ההפך הוא הנכון, זה הכרחי. פלוני יכול לבוא עם כל תכשיט ולטעון שרכש אצלנו ולדרוש שרות,כיצד נדע לפלח את לקוחותינו בלבד? באמצעות תעודת אחריות מקורית המונפקת בעת כל רכישת תכשיט/שעון ברשת רויאלטי כאשר לתעודה מהודרת זו מצורף בר-קוד ותמונה של התכשיט. הדבר לגיטימי ומקובל בחברות תכשיטים מכובדות בארץ ובעולם,מוצרי יוקרה מזוהים על פי התעודה המקורית שסופקה עימם.
תמוה שהגברת טוענת שבעת הרכישה לפני 8 שנים לא סופקה לה תעודת אחריות,היתכן שרוכשים מוצר יוקרתי ולא דורשים תעודת אחריות? וגם אם אכן זה המצב בוודאי שאין דרך לבדוק זאת כעת 8 שנים אחרי.
לגביי טיב המוצר:הגברת מתארת כאן 2-3 תקלות במשך 8 שנים,לפיכך ניתן לקבוע שבין "תקלה לתקלה" הגברת עונדת את התכשיט 8 שנים ברציפות והגיוני לחלוטין שאופי ואופן השימוש בטבעת לאורך שנים רבות יוצר שחיקה ומצריך תיקון-להערכתי מדובר במוצר באיכות גבוהה.
אחריות למוצר יש למשך שנה אחת תמימה כעת הגברת מטילה דופי במוצר כ-7 שנים אחרי תום תקופת האחריות!!!
תגובה:
לכשתגיע הטבעת למעבדת השרות,נפנה אל היצרן ("זהב ירושלים") ונוודא עימו שאכן מדובר במוצר שלו שנמכר לרשת רויאלטי בזמנו (וזאת בשל העדר תעודת האחריות).
במידה ואכן התכשיט יזוהה,הצורף המומחה יאבחן מה הנזק בטבעת ומה העלות(אם בכלל) ואחד מנציגי השרות של החברה יעמוד בקשר טלפוני עם הלקוחה לקבלת הסכמתה לתיקון.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה