פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר במוצר אחר נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אבנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
נתקלתי בבעיה מעט לא הגיונית, רכשתי עבור אישתי עגילי זהב בצורת חישוק שמשקלם 8.5 גרם, הרכישה בוצעה בסביבות פסח כאשר היה מבצע של 50% הנחה.
נאמר לי שאין בעיה להחליף את המוצר במידה ואישתי לא מעונינת בו וכן קיבלתי פתק החלפה.
העגילים לטעמה של אישתי היו גדולים מדי ולכן רצתה להחליפן לקטנים יותר.
לאחר חיפוש בערך בשש חנויות הרשת היא מצאה את העגילים בגודל הרצוי בסניף שבעת הכוכבים ושם למרבה הפליאה ביקשו תוספת !!!!! של 93 ש"ח בגלל שלטענתם נגמר המבצע.
אכן נגמר המבצע אך אני מחזיר עגילים ששוקלים יותר ואתם תמכרו אותם ביותר כסף ומצטער אבל איני מבין את שיקול הדעת שלכם, מדוע אני צריך לשלם יותר על מוצר ששווה פחות על אף שהמבצע נגמר?
רכשתי את העגילים לאישתי כמתנה להולדת בננו - מידע זה חשוב כיוון שרק לאחר מספר שבועות אישתי היתה מסוגלת ללכת ולהחליף את העגילים ובינתיים המבצע נגמר שכן אם היתה הולכת במסגרת המבצע לא היתה נוצרת הבעיה.
יוצא מזה שרכשתי את העגילים היקרות בסכום של 980 ש"ח (במקור היה 1,960 ש"ח) ואין בהם שימוש.
אני משמש במקום עבודתי כמנהל אגף לקוחות ומכיר את השיקולים של חברה לעומת שרות לקוח עם כל הכרוך בכך ולכן עוד יותר תמהתי על תשובתכם בנושא שכן איני מסוגל לחשוב מהיכן אתם שואבים את חוסר ההגינות הזו במיוחד לאור העובדה שלכם לא יגרם שום נזק כיוון שתמכרו את העגילים הגדולים בסכום מלא וללא הנחת 50%.
כספי סוג הנזק :
להחליף את העגילים למידה הקטנה יותר ולזכות בהפרש (ל פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב כבסה-מנהל שרות לק שם ותפקיד:
שלום רב,
ראשית אני מודה למר ריקובר על כך שרכש לרעייתו תכשיט ברשת רויאלטי.
לעניין עצמו,
טיבו של מבצע להסתיים.
מרגע שמבצע מסתיים אין למבצע "נלווים" כי אז המבצע מאבד מערכו כמבצע
וגם הרשת מאבדת מאמונה מאחר והיא לכאורה נותנת לחלק מהלקוחות את האופצייה להנות ממחירים שחלק אחר מהלקוחות לא יכול לקבל עוד.
לקוח שרכש במסגרת מבצע אינו יכול ל להחזיק בתכשיט "כבן ערובה" משמע:"כל עוד לא החלפתי אני זכאי לתנאי הרכישה המקוריים ולא מעניין אותי אם בינתיים חלו שינויים"-זה בפירוש לא כך.
אנו קיימנו את המבצע חסר התקדים הזה של הנחת 50% למען מר ריקובר
ולא בכדי שיתריס בו נגדנו בסופו של דבר.
יחד עם זאת בבירור שערכתי מול החנות התברר שהגברת ריקובר לפנים משורת הדין כן זכתה בסופו של דבר להנחה של 50% גם על זוג העגילים החדש!
ההפרש של 93 שקלים אותו נדרשה לשלם נובע מהסיבה שבחרה זוג עגילים יקר יותר(בין היתר גם חל עידכון במחירי הזהב). העובדה שמדובר בזוג עגילים בעלי משקל נמוך מאילו שהוחזרו איננה רלוונטית מאחר ומדובר בתכשיט זהב ולא במטיל
בתכשיט מעבר למשקל נלקחים בחשבון:היצרן,העיצוב,המותג ולא רק המשקל.
תכשיט בעל משקל נמוך בהחלט יכול להיות יקר יותר מתכשיט בעל משקל גבוה .
תגובה:
במחווה של רצון טוב אציע למר ריקובר הנחה משמעותית על ההפרש .
זאת אומרת במקום 93 שקלים,נשמח להעניק לגברת ריקובר את סט העגילים החדש
תמורת תוספת של 45 שקלים בלבד וזאת כאמור במחווה של רצון טוב.
יידעתי את חנות 7 הכוכבים על כך,מר ריקובר או רעייתו מוזמנים לחנות לבצע את ההחלפה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה