פרטי התלונה

תלונות נייקי

תלונות שעונים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם בנעל שקניתי וחוסר מוכנות לתקן אותה. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בנעליים שקנינו, הרפידה בנעל שמאל קטנה מדי ולא מתאימה לנעל, עקב כך הנעל לא נוחה. ביקשנו מחברת נייקי להחליף את הרפידה והם החזירו אל החנות את הנעליים בצירוף מכתב שבו רשום שאין פגם בנעל.
את הפגם רואים גם העובדים בחנות "ורטהיימר ספורט" שמהם קנינו את הנעליים.
בשיחה עם סוכנות נייקי, נאמר לי שאין להם רפידות ושנשלח את הנעליים שוב, הנעליים חזרו עם אותו מכתב והנעליים לא מתוקנות.
ובנוסף בזבוז זמן ועגמת נפש סוג הנזק :

נייקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה