פרטי התלונה

תלונות נייקי

תלונות שעונים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום ושרות מאכזב נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הרצליה, שנקר כתובת:
קניון עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד: אתר "תלונה"

שלום, שמי ליזה קמינסקי , וברצוני לספר על השרות הלא מספק שקיבלתי מחברת "נייק".

בתאריך 9/04/06 רכשתי זוג נעלי נייק בחנות של נייק במרכז עזריאלי בתל אביב.
הנעליים הם מדגם 310154 442 shox ונרכשו בסכום לא מבוטל של 520 ₪ (וזה עוד לאחר 20% הנחה)
חשוב לי להבהיר כי הנעלים נרכשו למטרת אימון גופני בחדר כושר.
לאחר שימוש של כחודשיים, הנעליים התחילו להיקרע בהדרגה ללא שום סיבה הגיונית, ובעקבות כך פניתי טלפונית לחנות שממנה קניתי את הנעליים(בעזריאלי) והם הפנו אותי להגיע לסניף נייק בהרצליה פיתוח ברח' שנקר עם הנעליים לצורך בדיקת הנעל במעבדה.
בתאריך 5/07/06 הגעתי לסניף נייק בהרצליה פיתוח עם הנעליים, מסרתי אותם לעובד בשם איתמר(ככל הנראה אחראי משמרת) .בזמן המסירה שאל אותי איתמר האם אני עושה "ספינינג" עם הנעליים או רוכבת על אופניים, והצהרתי שלא .
השארתי את הנעליים בחנות ונאמר לי שישלחו אותם לבדיקה וכנראה יתפרו אותם וזה ייקח בערך שבוע.כמובן שההצעה לתיקון לא נשמעה לי הוגנת וצודקת כיוון שהנעל די חדשה וכנראה שהיא פשוט פגומה שכן אלו לא נעלי הנייק הראשונים שלי אך בכדי להימנע מויכוח, הבלגתי.
כאשר עבר שבוע והנעליים עדיין לא הגיעו התקשרתי לברר והבטיחו לחזור אליי בעוד מספר ימים. לבסוף חזרו אליי בתאריך 16/07/06 ומסרו כי אני יכולה לבוא לאסוף את הנעליים.
הגעתי באותו יום לחנות, קיבלתי את הנעליים, נעל אחת שהיתה פרומה , נתפרה ע"י הסנדלר בצורה סבירה אך עדיין לא מספקת לדעתי כאשר בנעל השנייה הסנדלר לא נגע, וכששאלתי מה עם הנעל השנייה, נתקלתי בפנים מופתעות "מה רצית שנתקן גם את הנעל השנייה??",בלית ברירה נאלצתי להשאיר שוב את הנעליים בחנות.
בתאריך 18/07/06 חזרו אליי מהחנות של נייק בשנקר ומסרו לי כי את הנעל השנייה לא ניתן לתקן ושהם פנו לכמה סנדלרים פרטיים ואף אחד לא יכול לבצע את התיקון הזה. עוד נאמר לי שפיצוי מלא נבדק אך ירד מהפרק תוך כדי רמיזה שכנראה עשיתי משהו "מיוחד" עם הנעליים ובעקבות כך הם נקרעו, כיוון שלא הגיוני שנעל כזו תיקרע במקום שהיא נקרעה.
כאשר שאלתי למי אני יכולה לפנות הלאה , נאמר לי שעליי לפנות למפעלי נייק, ואכן פניתי אליהם טלפונית באותו הרגע ושוחחתי עם בחורה בשם רוני שהבטיחה לבדוק שוב את הנעליים.
רוני חזרה אלי לאחר יומיים והודיע כי בדקה את הנעליים שוב אך מבחינתם אין מה לעשות יותר, כי הקרעים נגרמו עקב צורת ההליכה שלי או איזו שהיא פעילות שעשיתי בחדר כושר שגרמה לנעליים להיקרע. גם כשנתתי כדוגמא עוד נעליים שיש לי ושהיו לי והן שלמות היא עדיין נשארה באותה דעה. הויכוח היה חסר טעם כי היא האשימה אותי בפגיעה בנעליים ואני ניסיתי להתגונן.
מחוסר ברירה ועם אכזבה רבה מחברת נייר, נאלצתי לקחת את הנעליים בחזרה ולהסתפק בתשובתם הלא הוגנת.קצת מצחיק שרכשתי במיטב כספי נעליים חדשות ולאחר זמן מועט כל כך אני צריכה לנעול נעליים בלויות שלא באשמתי .


לאור עגמת הנפש והאכזבה שנחלתי מקנייה זו אני פונה אליכם בבקשה להתערב בטיפול הלוקה בחסר שקיבלתי מחברה גדולה כמו נייק שמכבדת את עצמה ומוכרת מוצרים, שעולים לא מעט כסף, אך לעיתים כמו במקרה שלי פגומים ,אפשר לצפות לשרות הוגן ומבין יותר .
לכן אבקש לקבל פיצוי או נעליים חדשות היות שחברת נייק וסנדלריה לא הצליחו לתקן את הנעליים.
ראוי לציין שבתור לקוחה קבועה של נייק שאוהבת את נעליה אני מאוכזבת ובקנייה הבאה אני
יחשוב פעמיים לפני שיפנה לחנויות נייק.


בתודה מראש,

ליזה קמינסקי

סעדיה גאון 5, הרצליה

טל: 054-7419170
כספי סוג הנזק :
מוצר חליפי או החזר כספי פתרון נדרש :

נייקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה