|
|
|
|
|
|
אי לקיחת אחריות על פגם בייצור |
נושא התלונה: |
יום חמישי 08 נובמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הנעל "המתקדמת" של נייקי מסוג air max 360 הסולייה מתפנצ'רת/מתנפחת כך שבלתי ניתן לנעול אותה.(מבדיקה שעשיתי קרו עוד מקרים רבים,אצלי אחרי חודשיים)
החברה לא לוקחת אחריות כמו שלדוגמא יצרני מכוניות לוקחים במקרה ויש תקלה/בעייה כלשהיא ומזמנת את הלקוחות לבדיקה/תיקון הפגם גם אם טרם קרה.
במקרה הנ"ל נייקי ישראל לא עושה כלום כיוון שנייקי אירופה לא לוקחת אחריות.
הכיצד?
מדוע ממשיכים למכור נעליים שסיכוי רב שהן לא תחזקנה מעמד ותגרום לרוכשים עתידיים נזק כספי/עוגמת נפש/בזבוז זמן על החלפת הנעליים ...
בתודה מראש
קוגן אדי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לקיחת אחריות והפסקת מכירת נעליים מסוג זה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נייקי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|