החלפת נעל פגומה< |
נושא התלונה: |
אוחיון רועי |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מחנות נייקי בקניון "מול הים " באילת זוג נעליי כדורגל מקצועיות מדגם מרקוריאל , בגלל הנחת המע"מ החלטתי לרכוש זוג נעליים מאילת כחודשיים לפני תחילת עונת הכדורגל על מנת להרוויח את ההטבה של אי תשלום מע"מ , לאחר חודשיים שיחקתי עם הנעל תקופה של לא יותר מחודש וחצי עד שהחלה להיקרע ולהיפתח מלמטה , התקשרתי לחנות באילת והם הפנו אותי לחנות נייקי בגבעתיים על מנת למסור להם את הנעל לתיקון , ניגשתי לחנות בגיבעתיים מסרתי להם את הנעל ואמרו לי שבעוד מספר ימים אקבל תשובה לגבי הנעליים , כעבוד בערך שבועיים כשראיתי שאף אחד לא מתקשר אליי , יצרתי קשר ומסרו לי שהמקרה שלי "נפל בין הכיסאות " ושאקבל תשובה בעוד מספר ימים , לאחר מספר ימים התקשרו אליי ואמרו שהנעל "מוכנה" , ניגשתי שוב לקניון גבעתיים לקבל את הנעל וראיתי שלא תוקנה כראוי , לקחתי אותה ותיכננתי את המהלך הבא , התקשרתי למחלקת פניות הציבור ולשירות הלקוחות והסברתי להם את כל הטרטור שעברתי , כמו כן כהוכחה סיפרתי להם ששיחקתי עם הנעל כחודש וחצי ובגלל שהם נקרעו קניתי זוג חדש מאדידס , הנציגה כנראה לא האמינה לי וביקשה קבלה ( שלא הייתה לי) , נסעתי לקניון עזריאלי והבאתי משם קבלה , פיקססתי אותה לנציגה , לאחר מספר ימים חזרה אליי ואמרה לי שאמסור שוב את הנעל לקניון גבעתיים כיוון שהם רוצים לבחון אותה שוב , נסעתי לקניון גבעתיים מסרתי להם את הנעל , לאחר מספר ימים חזרה אליי שוב הנציגה ואמרה שאין פה מקום לזיכוי עבור הנעל שרכשתי ב700 ש"ח ולא נהנתי ממנה ושהיא שולחת לי את הנעל בדואר כפי שהיא ! - פשוט ייאוש , אני כבר ויתרתי אבל לא אקנה יותר נעל מנייקי לעולם ולכל חבר שיבקש ממני המלצה על נעל אספר את הסיפור שעברתי . פשוט בושה !!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי עבור הנעל או החלפה לזוג חדש ! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|