|
|
|
|
|
|
החלפת מוצר פגום< |
נושא התלונה: |
יום רביעי 03 פברואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
פנחס רוזן 57 |
כתובת: |
פנחס רוזן 57 במתחם גולף |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כ 3 חודשים בערך רכשתי נעל בחנות נייקי במתחם הדר יוסף דגם נייק שוקס NZ
לאחר שנעלתי את הנעל מספר ימים ,שהייתי חולץ אותם הנעליים היו מסריחות מאוד
פניתי לסניף אך נאמר לי שבדקו מול הנהלת נייק ולא ידוע להם על תופעה כזו,שלחתי מכתב לנייקי ישראל אך קיבלתי מכתב סטנדרטי מהמחשב "שלא ידוע על תופעה כזו"
עוד 3 מכרים שלי רכשו את אותה הנעל וכולם עם אותה התלונה ,הזלזול בתלונה,
למרות שהנעל עולה כ 700 ש"ח ממש מעצבנת ומקוממת.
י שלציין שרכשתי נעל אחרת מאותו הסניף כי לא ניתן כאמור לנעול את נעל הנ"ל
אודה לעזרתכם .והמשיכו בעבודת הקודש
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפה לנעל אחרת / החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נייקי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|