פרטי התלונה

תלונות נייקי

תלונות שעונים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום!
קניתי כדור כדורגל בנייקי ובקניה ציינתי שאני מחפש כדור שיתאים למגרש אספלט.
שני מוכרים הציעו לי כדור הכי יקר שלהם בחנות ולטענתם גם הכי איכותי למגרש אספלט. בנוסף שאלתי באופן אישי את המוכר אם גם הוא משחק עם הכדור הזה והוא ענה לי בחיוב ואף המליץ עליו "בחום" ולכן סמכתי עליו ועל המוכרת שהכדור באמת מצוין ולהפתעתי כבר אחרי משחק כדורגל ביום הראשון לכדור נהיה חור! פשוט נקרע.
אני וחבריי משחקים כבר מעל 12 שנים כדורגל וכזה דבר לעולם לא קרא לנו ולא ציפינו שזה יקרא לנו עם כדור של החברה הכי גדולה בעולם למוצרי ספורט.
אני וחבריי לקוחות קבועים של נייקי, בין היתר אנחנו קונים שם נעלי קט-רגל חולצות מכנסיים וכו'. עוד לא קרא לי שקניתי מוצר של נייקי והתאכזבתי כמו שהתאכזבתי עם הכדור שנקרע כבר במשחק הראשון איתו.
באותו היום שנקרע הכדור הלכתי לסניף של נייקי בעזריאלי ושם המוכרת לקחה ממני פרטים ואמרה לי שיצרו איתי קשר שרות לקוחות. יום אחרי חזרו אליי שירות הלקוחות ואמרו לי שאין אחריות על הכדור, הסברתי את הטענות שלי כלפיי הבעיה אך שוב אמרה לי הנציגה שאין אחריות על הכדור.
לדעתי הכדור שמכרו לי, לא מתאים לאספלט ועובדה שהוא נקרע כל כך מהר. אני חושב שמגיע לי החזר כספי על הכדור, כי אני צריך לקנות כדור חדש מסוג אחר.
אשמח אם תוכלו לעזור בבעיה זו. תודה אסף
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

נייקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה