פרטי התלונה

תלונות נייקי

תלונות שעונים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעלי נייק נושא התלונה:
‏יום שישי ‏16 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קריון - קריית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי נקנו נעלי נייק שמחירם בחנות 800 ש"ח מדגם 386368-008 לאחר כחודש וחצי שבני בן ה17 הלך עימם ירד האויר בסוליה, פניתי לחנות ממנה נקנו הנעלים והנ"ל שלחו למחלקת לקוחות בהרצליה הנעלים. לאחר מספר פניות לשירות שנעשו על ידי נאמר לי שבנעלים היה קוץ וזה פינצר את הכרית אויר ושהם שלחו הנעלים בחזרה לחנות, נגשתי לחנות ונסיתי לראות על אלו קוצים מדובר לא היה שום קוצים ואני שואלת אדם הולך עם נעלים הוא צריך להסתכל על הכביש על מה הוא דורך אינני מבינה נעל של 800 ש"ח,כאשר חזרתי אל מחלקת הלקוחות ונסניתי להבין מהיכן הם טענו שהיה קוץ אני לא מוצאת שום קוץ וחוץ מזה נענתי שהנעל מאוד עדינה, שאלתי אם כך למה לא שמים פתק בחנות נא לא לקנות נעל זאת להליכה כי היא מאד עדינה הפיצוי שהם היו מוכנים לתת לי 100 ש"ח (כאשר אני הבנתי שאם יש בעיה אם נעל בשלושה חודשים הראשונים מהקניה מקבלים זיכוי) אך טענתם שאנו האשמים אייך יתכן ?לאחר דין ודברים שלחתי מכתב למנכ"ל נייק (אני לקוחה מאוד טובה של החברה וממש כעסתי גם מהיחס של החברה וגם שנעל של 800 ש"ח אחרי חודש הולכת) לאחר כמה ימים מתקשרים אלי מהחברה ואומרים שתשובת המנכ"ל היא אותה תשובה בקשתי זאת בכתב לא הבנתי אייך דברים כאלה נאמרים בסופו של דבר נשלח לי מכתב. חברה כמו נייק שזאת לא חברה פשוטה ככה מתייחת ללקוח ושוב אני חוזרת לא היה שום קוץ כנראה היה פגם ביצור אך הם לא מוכנים להודות וכך הכו 800 ש"ח לפח אייך יתכן???????????

נייקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה