|
|
|
|
|
|
נעל ספורט אחת מכאיבה ולא ניתנת לשימוש לאחר כ5 שבועות-השרות מתנער מאחריותiv |
נושא התלונה: |
וינטרגרין אפרת |
שם/כינוי: |
יום שני 04 אפריל 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
רח בילו רחובות |
כתובת: |
חנות נייקי קניון רחובות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי ב14 לפברואר זוג נעלי ספורט ולאחר שימוש סביר של כחודש חשתי כאב בעקב ימין ולא יכולתי לנעול אותה יותר.משכתי עם הכאב עוד שבוע וכשבדקתי נדהמתי לראות חור פנימי עם חומר קשיח חשוף בו באזור העקב .פניתי לחנות ששלחה את הנעל לשרות לקוחות . השרות התקשרו אליי לאחר 10 ימים וטענו שהם לא יכולים לעזור לי בזה ,שזו אשמת הגרב שלי או שהנעל גדולה ושהם מחזירים אותה לחנות.זה מרגיז.אני מדדתי אותה לפני הקניה .אני בת 38 ושנים קונה נעליים דומות שתמיד החזיקו לי כשנה.יוצא ששילמתי 300 ש"ח על שימוש מאוד סביר בנעליים למשך חודש בערך.הנעליים נראות חדשות ונייקי טוענת שזו בעיה שלי .מבחינתי אני צריכה לזרוק אותן לאחר שימוש של חודש בשורה תחתונה.וכבר נאלצתי לקנות זוג חלופי כמובן כבר של חברה אחרת.בתודה מראש אפרת מרחובות .
|
זמן מבוזבז |
סוג הנזק : |
זיכוי או לפחות תיקון מתאים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נייקי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|