פרטי התלונה

תלונות נייקי

תלונות שעונים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחסור של מידות לחולצות נייקי הניתנות בתמורה לתשלום למירוץ לילה לבן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נרשמתי בתאריך 9.10 למירוץ לילה לבן שיתקיים בתאריך 1.11.11שמאורגן ע"י חברת נייקי. במהלך ההרשמה המקוונת בפייסבוק התבקשתי לבחור את מידת החולצה הניתנת בתמורה לתשלום המירוץ (בסך 150). יש לציין כי זוהי חולצה מיוחדת מנדפת זיעה אשר לפי ההנחיות באתר ניתן להשתתף במירוץ אך ורק עם החולצה הזו ואסור לבוא עם חולצה אחרת. ראיתי ש יש רק שתי מידות XS וL ושתיהן לא מתאימות לי (המידה שאני צריכה היא S או M).

התקשרתי לשירות הלקוחות של המירוץ המנוהל ע"י אתר שוונג ונאמר לי בטלפון כי לא משנה איזה מידה אבחר, כאשר אאסוף את ערכת ההרשמה אוכל להחליף את החולצה. בחרתי במידה XS למרות שהמידה שאני צריכה היא S או M, אבל הנחתי שאוכל להחליפה.

לאחר שכבר ביצעתי את ההרשמה רציתי לוודא שוב כי אכן אוכל לקבל את החולצה במידה שלי אז שלחתי מייל לאתר שוונג. לעומת מה שנאמר לי בטלפון במייל נכתב כי מכיוון שנרשמתי לקראת תום מועד ההרשמה, נגמר המלאי של החולצות ואני יכולה לפנות לנייקי אם התשובה אינה מספקת אותי. ואכן גם במייל ששלחתי לנייקי קיבלתי את אותה תשובה, שנגמר המלאי ולא נכתב במייל איזה פתרון חלופי החברה מציעה לי, לא התנצלות, אלא השתמע מתוך המייל כמעט האשמה על כך שנרשמתי מאוחר מדי ולכן זאת בעיה שלי שאין חולצות.

כתבתי להם מייל נוסף שבו הבעתי את אי שביעות רצוני על כך שהחברה לא דואגת למלאי מידות מתאימות למשתתפים ששילמו את כספם בשביל המירוץ וביקשתי לדעת מה לעשות במצב שבו אני חייבת להגיע עם החולצה של המירוץ אך אין חולצה במידה שלי. את המייל שלחתי בתאריך 17.10, כאשר ניתן לקחת את החולצה החל מה23-30.10 ועדיין לא קיבלתי תשובה. שאלתי גם בדף הקבוצה של המירוץ האם יגיעו חולצות נוספות אך לא קיבלתי תשובה ושאלתי נמחקה.

ההתנהלות המזלזלת של חברת נייקי פשוט מוציאה את הטעם הטוב של המירוץ. הרי זה לא שנרשמתי יום לפני המירוץ, נרשמתי יותר מ3 שבועות לפני המירוץ, זמן מספק כדי להזמין מידות נוספות למשתתפים ששילמו ממיטב כספם במהלך זמן ההרשמה הפתוחה למירוץ. זה מכעיס ומעצבן שהחברה דורשת מהמשתתפים לרוץ אך ורק עם חולצות נייקי ולא מאפשרת לרוץ עם חולצות אחרות ומצד שני לא דואגת למשתתפים למידות מתאימות, וזה מכעיס עוד יותר כאשר מדובר על תשלום כה גבוה בשביל אירוע שאמור להיות פתוח לציבור הקהל הרחב.

בנוסף יש לציין כי הסידור שבו משתתפים שנרשמו לאחר ההרשמה המוקדמת, צריכים לאסוף את החולצה אך ורק בת"א בימים מסויימים יוצר טרטור ומיותר בעיני כאשר החברה יכלה להשקיע קצת ולשלוח את הערכות בדואר או לאפשר למשתתפים לאסוף את הערכות בזמנם הפנוי ממספר מוקדי חלוקה הקרובים לביתם, במקום להריץ אותנו.

אנו משלמים הרבה כסף ומקבלים שירות גרוע, הטעייה בטלפון, התעלמות מפניות, יחס מזלזל ועוגמת נפש.

אני מצפה מחברת נייקי שתזמין עבורי חולצה במידה המתאימה לי S או M שאוכל לאסוף לפני המירוץ. במידה ולא יעשו זאת, אני מצפה שיאפשרו לי לרוץ עם חולצה אחרת שאביא מהבית וישלחו לי את החולצה המגיעה לי במועד מאוחר יותר או שיזכו אותי כספית על הסכום החלקי ששילמתי למירוץ בהנחה שהמחיר למירוץ כולל גם את הטבת החולצה.
כספי סוג הנזק :
להזמין חולצה במידה S או M לפני המירוץ או לאפשר לי לרוץ בחולצה משלי ולתת לי זיכוי כספי פתרון נדרש :

נייקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה