פרטי התלונה

תלונות נייקי

תלונות שעונים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים שנפגמו לאחר כשבועיים לערך מיום שנקנו נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
קניון מול הים אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/9/11 רכשתי לבני זוג נעליי ספורט בחנות נייק בקניון מול הים באילת בסכום של 450 ש"ח וזאת לאחר חודש מיום שרכשתי זוג אחר באותה החנות בסכום של 350 ש"ח (נעלי הליכה), באחת משתי הנעליים נוצר חור בבד כתוצאה מהיפרמות הסיבים וגם בזוג הקודם שרכשתי הבד ליד השרוכים נפרם , חזרתי עם שתי זוגות הנעליים לחנות והובטח לי כי הנעליים ישלחו לבדיקת מעבדה, לאחר כשבוע חזרתי לחנות והתברר כי הנעליים לא נשלחו לבדיקה אך נשלח צילום שלהם בטלפון הנייד, לאחר שביקשתי לערב את מנהל החנות ומח' שירות לקוחות קיבלתי טלפון מאת מנהל החנות בשם עינן וניתנה לי האפשרות להחליף את הזוג שנרכש באוגוסט , החלפתי אותם בחנות עם זוג אחר ונאלצתי לשלם עוד 45 ש"ח משום שלא היה את אותו הדגם בחנות.
לגבי הזוג הנוסף הפגום, התבקשתי לחכות עד לאחר החגים לתשובה ולאחר שהתקשרתי שוב מס' פעמים קיבלתי תשובה שלילית ממנהל החנות ולא ניתנה לי האפשרות להחליף את הנעליים שנפגמו, לפי דבריו של מנהל החנות, הנעליים לא נבדקו במעבדה כפי שהובטח ולכן לא ברור לי כיצד הוחלט לא לזכות אותנו ונקבע כי הפגם נגרם מגורם חיצוני כדבריו.בנתיים לבני אין נעליים לשיעור ספורט והיום נאלץ לשבת בצד ולא להשתתף בשיעור.
צר לי מאוד שחברה כמו נייק ישראל מתנהגת בצורה כזו מזלזלת כלפי לקוחות קבועים ונאמנים של מוצריה, שכן ביקשתי לדבר גם עם מנהלת שירות לקוחות אך היא לא חזרה אליי.
אנו מרגישים מאוד פגועים ומאוכזבים ומבקשים לתת לנו אפשרות להחליף את הנעליים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כדי להחליף את הנעליים פתרון נדרש :

נייקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה