פרטי התלונה

תלונות נייקי

תלונות שעונים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניתי לבני נעלי נייק. לאחר כשלושה שבועות בלבד החלו להקרע ולהפתח. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי לבני בן החמש נעלי נייק.אני מדגישה שבחרתי במיוחד בחברה זו בגלל שיש לה שם שהנעליים חזקות ומחזיקות לאורך זמן. הייתי המומה ממש שלאחר כשלושה שבועות בלבד הנעל החלה להקרע ולהפתח. לא ידעתי את נפשי מרוב הלם וכעס. המוכרים בחנות המליצו לי במיוחד על נעל ספציפית זו שהיא חזקה מאד לעומת דגמים אחרים באותה מידה. מסרתי את הנעלים לחנות ולקח שישה שבועות עד שהן חזרו מהחברה עם תשובה שלילית. הם כתבו לי שלפי סימני השחיקה והבלאי אינם יכולים לתת אחריות לנעל. באמת???ככה זה עובד??? קניתי במקרה נעלי נייקי ולא נעליים זולות ב 50 שקל. לכעסי לא היה גבול. אתמול השארתי הודעה בתא קולי של שרות הלקוחות וגברת חזרה אלי. היא כמובן דיקלמה את מה שכתבו במכתב שאינם יכולים לתת אחריות לנעל. אין לי מילים לתאר את העוגמת נפש מההפסד הכספי. זאת חוצפה ממדרגה ראשונה. אני מבקשת זוג נעליים חדשות שמגיעות לי בצדק. שילמתי עליהן!
כספי סוג הנזק :

נייקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה